Muut juoksijat huomannu samaa? Ihmiset ei kaduilla väistä. Laahustavat vain leveästi.
Erityisesti juostessa tähän kiinittää huomiota. Ei mitään koko katu on meille. Olen aika pienikokoinen ja nuorennäköinen nainen joten epäilen, että ehkä ihmiset pitää mua teininä eikä siksi kunnioitettavasti anna tietä.
Mutta miksi tällainen törkeys? Olenko ainut jolla on tämä ongelma.
Kommentit (9)
Miksi muiden pitäisi väistää, se on sinun homma nopeampana.
Juoksijan kuuluu väistää kävelijöitä ihan perussääntö.
Ihan turha koittaa yrittää kasvattaa itsesääliäsi tuolla. Ketään ei ikäsi tai ulkonäkösi kiinosta.
Nopeammat väistää hitaampia. Eli kävelijöitä pitäisi kaikkien väistää.
Sullshan se väistämisvelvollisuus on. Oletko vähän tyhmä?
Että mua ärsyttää nää ap:n kaltaiset kompleksi minä minä ihmiset. Sitten kaikki liittyy minun kompleksiini ja kaikkia kiinostaa se...
Sä et ole maailman napa ja sun tehtävä on väistää hölkätessä hitaampia.
Pyörätie vallataan koiran kanssa koko leveydeltään. Koira ylettyy 3 metrin hihnan kanssa nopealla liikkeellä valtaamaan koko väylän. Kun tulen takaa vauhdilla ja törmäys tulee niin vastaan koiranulkoiluttajalle jollain muulla kuin sanoilla koska HÄN EI VÄLITÄ KUIN ITSESTÄÄN JA KOIRASTAAN.
Mitä tarkoitat, että muiden pitäisi väistää Sinua? Olen nopea kävelijä ja kerran kävelin ihan tavallisesti oikealla puolella katua, hidastin vähän omaa vauhtia, kun katsoin toisella puolella tapahtuvan työmaan touhua, niin takaa tuli juoksija, joka alkoi huutaa väistämisestä. Siis koko katu oli tyhjä ja hänen mielestä minun olisi vissiin täytynyt väistää hänen kuninkaallista korkeuttaan ajotielle?
Ihmiset on nykyään niin narsistista ja sekaisin. Tietenkin kävelijän takaa tuleva juoksija aivan normaalisti kykenee menemään ohi, kun kerta itsekin pystyn ihan kävelyvauhtia ohittamaan monet ilman kiukuttelua ja ihmisille huutamista. Kerran myös yksi ukko tuli räyhäämään, ettei saa kävellä vasemmalla puolella hiekkatietä. Ei kävelijöille ole mitään tuommoisia liikennesääntöjä, varsinkaan ulkoilupoluilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että muiden pitäisi väistää Sinua? Olen nopea kävelijä ja kerran kävelin ihan tavallisesti oikealla puolella katua, hidastin vähän omaa vauhtia, kun katsoin toisella puolella tapahtuvan työmaan touhua, niin takaa tuli juoksija, joka alkoi huutaa väistämisestä. Siis koko katu oli tyhjä ja hänen mielestä minun olisi vissiin täytynyt väistää hänen kuninkaallista korkeuttaan ajotielle?
Ihmiset on nykyään niin narsistista ja sekaisin. Tietenkin kävelijän takaa tuleva juoksija aivan normaalisti kykenee menemään ohi, kun kerta itsekin pystyn ihan kävelyvauhtia ohittamaan monet ilman kiukuttelua ja ihmisille huutamista. Kerran myös yksi ukko tuli räyhäämään, ettei saa kävellä vasemmalla puolella hiekkatietä. Ei kävelijöille ole mitään tuommoisia liikennesääntöjä, varsinkaan ulkoilupoluilla.
Tarkoitan vastaan tulevia ihmisiä jotka leveästi kävelevät rinnakkain eikä väistä minua.
Ap
Kadulla ei saa jalankulkea. Paitsi ylittääkseen kadun suojatietä pitkin, jos sellainen on lähellä.
Olen huomannu ja olen karski isokokoinen karju. Tuskin kysymys on kunnioituksesta edes vaan ihmiset ovat ajattelemattomia pässejä.
M40