Gene Hackman oli jo täysi vihannes Alzheimerin vuoksi ja kuoli vasta viikko vaimonsa kuoleman jälkeen
Ei pärjännyt enää yksin kun vaimo kuoli, Ei osannut hälyttää apua, tuskin edes ymmärsi elämästä mitään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/gene-hackman-kuoli-viikko-vaimonsa-…
Kommentit (81)
Siis 95-vuotias on tuskin mitenkään hyvässä kunnossa ylipäätään.
Nykyisen hallituksen vuoksi tämä tulee olemaan entistä yleisempää myös suomessa
Ahdistava ajatus miettiä, onko ollut sen verran järjissään, että on tiennyt kituvansa kuoliaaksi :(
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen hallituksen vuoksi tämä tulee olemaan entistä yleisempää myös suomessa
hallituksen vika siis tämäklin. 🤣
Jostain luin, että ei ollut nwstehukjaa, joten ei ainakaan janoon kuollut
erikoista ettei noin varakkaalla käynyt mitään hoitajaa paikalla.
Kävi juuri kuten kirjoitin jo poistettuun ketjuun: vaimo kuollut ensin kaatumalla / kompastumalla / sairaskohtaukseen, Hackman muistisairaana ei tajua hälyttää apua tai vapauttaa koiraa ja lopulta kuolee itse, kun ei tajua syödä, juoda ja ottaa lääkkeitään.
Olipa aikamoinen juttu.
Vaimo kuoli talossa hantavirukseen ja entinen Hollywood-tähti on ollut niin dementoitunut, ettei sitä ole edes tajunnut, vaan on haahuillut vielä viikon talossa vaimonsa kuoleman jälkeen, kunnes on itsekin kuollut.
Outoa on se, miksei vaimo hakenut sairauteensa mitään apua lääkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Kävi juuri kuten kirjoitin jo poistettuun ketjuun: vaimo kuollut ensin kaatumalla / kompastumalla / sairaskohtaukseen, Hackman muistisairaana ei tajua hälyttää apua tai vapauttaa koiraa ja lopulta kuolee itse, kun ei tajua syödä, juoda ja ottaa lääkkeitään.
Minä tuon itseasiassa sinne kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikamoinen juttu.
Vaimo kuoli talossa hantavirukseen ja entinen Hollywood-tähti on ollut niin dementoitunut, ettei sitä ole edes tajunnut, vaan on haahuillut vielä viikon talossa vaimonsa kuoleman jälkeen, kunnes on itsekin kuollut.
Tuo on kyllä outoa, ettei hakeutunut lääkäriin. Langollani on ollut hantaviruksen aiheuttama myyräkuume, eikä olisi mitenkään selvinnyt ilman lääkärin apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon itseasiassa sinne kirjoitin.
Noup, minä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tuollaista kirjoittanut ja sitä paitsi eihän tuo olisi pitänyt edes paikkaansa.
No niinhän siinä kävi kun siihen entiseen ketjuun kirjoitinkin ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikamoinen juttu.
Tuo on kyllä outoa, ettei hakeutunut lääkäriin. Langollani on ollut hantaviruksen aiheuttama myyräkuume, eikä olisi mitenkään selvinnyt ilman lääkärin apua.
Mitä outoa tuossa on? Melko paljon ihmisiä ketkä eivät menee lääkäriin kun on "vähän kuumetta".
Vierailija kirjoitti:
Ahdistava ajatus miettiä, onko ollut sen verran järjissään, että on tiennyt kituvansa kuoliaaksi :(
Ja tämä on mielestäsi hymiön paikka? Häpeä jos osaat!
Minä itseasiassa näin tämän jo ennalta.
Hyvin surullinen kohtalo heillä molemmilla.