Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asukkaalle kasvuhormonia.

Vierailija
08.03.2025 |

Kehitysvammaisten asuntolassa on liian lyhyt asukas. Hänelle pitää antaa kasvuhomormonia, että hän kasvaa. Miksi hoitajat eivät tottele? Jo 4 vuotta olen joka päivä hoitajille monta kertaa päivässä sanonut, että asukkaalle pitää antaa kasvuhormonia. Koko ajan tästä puhun, että kääp iölle kasvuhormonia ja minä huudan hoitajille kovaa. Miksi hoitajat eivät tottele, vaikka minä huudan? Hoitajat sanoo, että aikuinen ei enää kasva, mutta minä huudan, että kääp iölle pitää antaa kasvuhormonia. Koko ajan puhun tästä hoitajille, mutta hoitajat kieltää. Minä jankutan, että asukkaalle pitää antaa kasvuainetta, koska hän on kääp iö. Huudan, kirjoilen, uhkailen, nimittelen ja olen yrittänyt heitä lyödä. Miksi hoitajat eivät tottele, vaikka koko ajan puhun tästä ja komennan heitä. Se asukas on mies ja nyt hän on sitä paitsi muuttunut tytön näköiseksi. Hän ei ole enää miehen  näköinen, vaan hän on ihan tytön näköinen. Sanotaan, että se asukas ei muka asu enää täällä, vaan että hän muutti pois ja että täällä asuu joku tyttö huoneessa missä hän asui. En ymmärrä, että miksi hän on nykyään naisen näköinen? Hän on siinä samassa huoneessa asumassa kuin ennenkin, mutta sanotaan, että hän ei muka asu enää täällä. Vaikka näenhän minä, että hän on täällä se kää piö miesasukas. Mutta hänellä on nyt pitkät hiukset, naisen naama, meikkiä, tissit ja naisen vaatteet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä