Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa vaatimuksia miehelle?

Vierailija
09.03.2007 |

Vaadinkohan mieheltäni liikaa...

Hän on ihana isä ja kunnollinen aviomies. Osallistuu kotitöihin tasapuolisesti, viihtyy kotona kanssamme, touhuaa lapsen kanssa, hellii ja suukottelee. Sanoillaan ei juuri rakkauttaan tunnusta (enkä sitä niin kaipaakaan), mutta on hellääkin hellempi.

Tänään kuitenkin otin esiin erään seikan joka minua on vaivannut... Olisi mukavaa, jos mies silloin tällöin huomioisi minua yllätyksillä. (Kirjoitettuna tämä näyttää tuplasti lapsellisemmalta kuin sanoessani asian!) Olisi mukavaa, jos mies silloin tällöin veisi minut syömään hoitaen pöytävaraukset, lapsenvahdin ym. Olisi mukavaa, jos mies silloin tällöin yllättäisi sanomalla, että vietämme mukavaa aikaa yhdessä ja hän olisi hommannut vaikka hyvän elokuvan ja pullollisen viiniä. Ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa?

Vaadinkohan kuitenkin liikaa?

Ei. En missään tapauksessa suunnittele eroa tms. tämän vuoksi. Tämä on kuitenkin kokonaisuutta ajatellen niin pieni asia, etten halua aarrettani tämän takia pois heittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti minä olen hoitanut tällaiset " suhteen piristykset" . Leffaillat, ravintolassa käynnit, hierontaa ym. Järjestän lapsenvahdin ja vastaan siis käytännön järjestelyistä.

ap

Vierailija
2/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen siihen mitä hänellä jo on vaan aina puuttuu jotakin... Tätä mieltä olen siis.

En odota itse mitään ekstra huomionosoituksia kahden tasaveroisen aikuisen suhteessa. Jos haluan jotain kivaa sanon sen itse ja tehdään se yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen siihen mitä hänellä jo on vaan aina puuttuu jotakin... Tätä mieltä olen siis.

Arvostan kovasti miestäni jo nyt. Eikä tämä ole mikään maata kaatava tekijä.

Toisaalta... Olen lempeä myös itselleni; eihän voi olla väärin toivoa tällaista? Vaatimus oli ehkä sanana liian kova ja jyrkkä. Kyseessä oli enemmin toive.

Olen luullut, että monikin nainen ilahtuisi jos kumppani huomioisi hiukan ei-arkisemmalla tavalla joskus?

Vierailija
4/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se ekstra huomio tietenkin olisi, mutta mun mielestä sellaisten pitäisi olla jotenkin spontaaneja omasta itsestä lähteviä juttuja. Jos joutuu vaatimaan / pyytämään menee siitä jo vähän maku...

Näytä itse mallia! Tai toivo merkkipäiväksi jotain tuon tapaista niin ehkä mies joskus ymmärtää itsekin järjestää jotain...

Vierailija
5/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautui asiaan varsin mukavasti. Ei ole kuulemma tullut edes ajatelleeksi, että voisin kaivata jotakin sellaista. Kokee vain olevansa huono sellaisessa. Sanoin sitten, että en minä Kuuta taivaalta halua. Joskus vain olisi kiva kuulla sanat " Miten olisi, mentäisiinkö tänään syömään tai leffaan jos vaikka Villen saisi mummulaan?" . Siis siten, että aloite tuollaiseen tulee mieheltä. Nykyään se olen minä kun ehdotan ja järjestän.

ap

Vierailija
6/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms. suhteen. On kyllä ihan mielissään kun minä suunnittelen, heh. :-)

Vierailija
7/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan on ohjeena esim. seksin suhteen että jos nainen on vähemmän aloitteellinen, että pitäisi yrittää olla aloitteellisempi eli summa summarum... tämä jotain samaan suuntaan eli aloitteellisuutta molemmilta. Usein saattaa jäädä toiselta huomaamatta, kuinka paljon viitseliäisyyttä juuri yhteisen illan yllätyksenä järjestämine vaati ja on tottunut, että toinen hoitaa... niin kyllä rohkaisu voi olla paikallaan.

Vierailija
8/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kakissa tuntemissani perheissä ja parisuhteissa. Nainen järjestää kaiken yhteisen menon, muuten sitä ei ole. Kaikki matkat ja vierailut sekä muut huvitukset, tietysti lapsille hoidon ja lemmikeille. Olen tuota samaa ehdottanut miehelleni, hän ei saa järkätyksi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä