Miten voisi innostua mistään?
Inhoan ja vihaan työtäni näin karkeasti sanottuna. En myöskään viitsi jaksa tai halua käydå missään. Asioitakin jää hoitamatta. Edes kauppaan en mene ellei ole pakko. Tuntuu etten jaksa mitään vaikka todellisuudesa en tee juuri mitään. Mikä saisi innostuksen takaisin? Olen jo 60v joten työpaikan vaihto ei onnistu enkä edes halua sitäkään. Kaikki on harmaata, minö vain olen.
Kommentit (4)
Mä katon vaan Netflixiä töiden jälkeen. Kesällä käyn ulkona. Ja syön karkkia, siitä innostun myös.
Mulla oli haaveita. Vielö 2 vuotta sitten mutta ne otettiin pois. Myös taloudellinen puoli romahti viime syksynä kun en enää jaksanut hoitaa mitään. Jos pystyisin työhöni kunnolla voisin korjata asian mutta työ on riippakivi tai kun vuori joka pitää ylittää joka päivä jaksamiseen asti.
Ei kannata innostua yhtään mistään. Ilakointi on turhaa ja puuduttavaa touhua. Enemmän heikkopäisten tekemisiä. Haaveilukin PN aivan turhaa. Samaa harmaa arki toimii parempana viihdykkeenä elämän ehtoota odotteleville.
Voi, ei kuulosta kivalta. Työnteko on kyllä välillä niin masentavaa, ja se ajatus, että se vain jatkuu ja jatkuu lomaan asti ja sitten taas jatkuu. Onko sulla mitään, mistä nauttisit, jos ei tarvitsisi miettiä mitään arjen realiteettejä tai muiden ihmisten mielipiteitä? Ja sitten yrität toteuttaa sen. Tämä oli vain tällainen ajatus, en tiedä, onko siitä mitään hyötyä. Paljon tsemppiä kuitenkin!