Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Turva-vakuutusyhtiöstä?
07.03.2025 |
Soittivat tarjouspakettia kaikista vakuutuksista enkä googlettamalla löytänyt kuin vanhoja vastauksia, onko jollain nykyaikaisempaa kokemusta heistä, miten toimivat korvaustilanteissa jne onko ollut ongelmia? Kiitos!
Kommentit (2)
Vakuutusyhtiö ku vakuutusyhtiö, ni aina pelaavat omaan pussiin.
Meillä Turva kyl korvannut kaikki vahingot ja isompiakaan vahinkoja ei o sattunut, ni niistä ei kokemusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kokemus autovakuutuksesta. Korvaavat pienet jutu esim. tuulilasin korjauksen mukisematta, mutta mikäli kohdalle sattuu isompi juttu, niin tulet saamaan samanlaista palvelua kuin Neuvostoliitossa.
Kohdalleni sattui noin 800e peltivahinko. Turva käski viemään auton autoklinikalle. Kysyin mahdollisuutta kertakorvaukseen, niin tällöin kuvaan astuu svt, joka antaa Turvalle korvaussummaehdotuksen. Svt.n tyyppi karjuu puhelimessa, että olen koittanut saada autoa lunastukseen autoklinikan tyyppien kanssa. Minulla ei ole mitään kytköksiä em. yritykseen ja Turva itse käski auton sinne viemään.
Lopulta 6kk jälkeen Turva suostui siihen, että auto voidaan korjata ns. nyrkkipajalla. Myös heidän asiakaspalvelumies antoi tyyliin voivotteluvastauksen reklamaatioon.