Eikö se ole niin että jos 43v mies on huippukunnossa fyysisesti, ja vaikuttaa nuoremmalta kuin on, niin se on merkki hyvistä geeneistä
Ja kiinnostaa parittelumielessä jopa enemmän kuin nuoremmat miehet?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki vuosikymmenten hyvästä päättäväisyydestä, mielen lujuudesta ja itsekurista. Ei kukaan ole fyysisesti huippu kunnossa geenien takia cmon :D
Tai siitä, että on jonkinlainen urheiluriippuvuus.
Mieli ei ole välttämättä kovinkaan luja, jos se ei kestä ilman urheilua.
Ahaa, eli nyt palstamammat mentaaliakrobatialla vääntää hyväkuntoisuuden negatiiviseksi asiaksi? :DDDD
Ei siinä mitään, jatkakaa!Kumpi on parempi, mielisairas ja fitti vain tervemielinen ja lihava?
-eri
Miksi pitää valita mielisairas ja fitti? Miksi ei tervemielinen ja fitti?
Sulla se suurin vika taitaa olla päässä, ja olet varmaan armoton läski, katkera sellainen
Vaikutat tosi tervemieliseltä...eiku...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ja tuorein tutkimus kertoo, että todella aktiivisesti urheilevat vanhenevat nopeammin kuin satunnaiset sunnuntaikävelijät. Ei se autokaan tykkää, että sillä revitetään maksimikierroksilla joka päivä paikasta toiseen.
Mitä se todella aktiivisesti tarkoittaa? Varmaan kilpaurheilijoita, joilla on jotain 30 tuntia viikossa treenejä. Tunti päivässä ei varmaan ole todella aktiivista, mutta sillä pääsee huikeaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se voi siihen antaa viitteitä. Jos olisin itse 37-43-vuotias nainen ja haluaisin vielä lapsen, voisin hyvinkin harkita tuollaista miestä (tietysti mikäli hän olisi myös persoonansa puolesta kiinnostava, meillä synkkaisi hyvin ja olisi seksuaalista vetovoimaa). En usko, että itse enää 44-vuotiaana olisin uskaltanut yrittää lasta edes lahjasoluilla, mutta n. nelikymppisenä ehkä. Jos siis sellainen elämäntilanne olisi ollut. 36-vuotiaana tai nuorempana en tuon ikäistä olisi harkinnut.
No teetkö valinnan sillä perusteella, että uskot urheilevalla miehellä olevan erityisen hyvät GEENIT?
Eihän se urheilu kerro geeneistä juuri mitään. Kertoo lähinnä ihmisen elintavoista ja fenotyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se voi siihen antaa viitteitä. Jos olisin itse 37-43-vuotias nainen ja haluaisin vielä lapsen, voisin hyvinkin harkita tuollaista miestä (tietysti mikäli hän olisi myös persoonansa puolesta kiinnostava, meillä synkkaisi hyvin ja olisi seksuaalista vetovoimaa). En usko, että itse enää 44-vuotiaana olisin uskaltanut yrittää lasta edes lahjasoluilla, mutta n. nelikymppisenä ehkä. Jos siis sellainen elämäntilanne olisi ollut. 36-vuotiaana tai nuorempana en tuon ikäistä olisi harkinnut.
No teetkö valinnan sillä perusteella, että uskot urheilevalla miehellä olevan erityisen hyvät GEENIT?
Eihän se urheilu kerro geeneistä juuri mitään. Kertoo lähinnä ihmisen elintavoista ja fenotyypistä.
Sä et lukenut viestiäni kunnolla. Kirjoitin, että mikäli mies olisi persoonansa puolesta kiinnostava, meillä synkkaisi hyvin ja olisi seksuaalista vetovoimaa. Siinähän ne kriteerit tulivat. Eli toisin sanoen ap:n kuvailema mies olisi voinut olla valinta 37+ ikäisenä, mikäli nuo luettelemani kriteerit täyttyvät.
Voi olla, että on hyvässä kunnossa ja tavallaan näyttää hyvältä. Parisuhdetta ajatellen ei silti olisi, mun kohdalla ainakaan, välttämättä kovin houkutteleva tyyppi.
Luonne olisi todennäköisesti turhan kurinalainen ja tarkka, mikä tekisi yhdessä olosta luultavasti aika tylsää. Valitsin mieluummin rennomman ja hauskemman kaverin, joka todennäköisesti olisi vähän rapakunnossa.
Vaikea sanoa kuinka iso merkitys on geeneillä ja kuinka paljon elämäntavoilla. Paitsi, jos hänellä sattuu olemaan hyvin samanikäinen ja näköinen hulttioveli, johon pystyisi vertaamaan. Voisin ehkä kiinnostua siitä veljestä. Toisaalta se oon vaan mä.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki vuosikymmenten hyvästä päättäväisyydestä, mielen lujuudesta ja itsekurista. Ei kukaan ole fyysisesti huippu kunnossa geenien takia cmon :D
Ai. Olen duunari ja olen dokannut noion kerran viikossa 20 vuoden ajan. Kuntoilen pari kertaa kuussa pitkällä lenkillä. Joskus saatan käydä kuntosalilla. Silti väitän että Cooperin testissä saan kolme tonnia rikki. Viimeistään pienellä harjoittelulla.
Vierailija kirjoitti:
Itsekuria ei ole olemassa kuin pienissä määrin. Itse käyn salilla koska tykkään siitä, odotan että pääsen sinne. Lihakset ovat vain sivutuote. Itsekurilla jaksaa ehkä sen tammikuun, mutta jos hommasta ei nauti niin kannattaa vaihtaa lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ja tuorein tutkimus kertoo, että todella aktiivisesti urheilevat vanhenevat nopeammin kuin satunnaiset sunnuntaikävelijät. Ei se autokaan tykkää, että sillä revitetään maksimikierroksilla joka päivä paikasta toiseen.
Mitä se todella aktiivisesti tarkoittaa? Varmaan kilpaurheilijoita, joilla on jotain 30 tuntia viikossa treenejä. Tunti päivässä ei varmaan ole todella aktiivista, mutta sillä pääsee huikeaan kuntoon.
Useampi tunti päivässä, ja harvemmin lepopäiviä. Monesti nähnyt saman päivän aikana tietyn henkilön raivoisalla kävelylenkillä, aamulla, päivällä ja vielä alkuillastakin. Ulkomuoto kertoi, että todennäköisesti pakeni juuri keskitysleiriltä. Ei tippaakaan enää terveen näköinen, mutta raivolla on mentävä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Alfuus on mindset.
Kuinka niin? Jotku ihmiset vain ovat sellaisia joiden ympärille ihmiset kerääntyy. Sekin on meidän perimässä että alamme järjestäytymään sosiaalisesti ja osaamme valita laumamme johtajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et lukenut viestiäni kunnolla. Kirjoitin, että mikäli mies olisi persoonansa puolesta kiinnostava
Luin kunnolla. Täällä keskustellaan siitä, onko urheilullisen ihmisen hyvä kunto merkki siitä, että hänellä on hyvät geenit.
Saathan sinä valita äijän ihan millä kriteerillä tahansa, mutta se ei liity tähän keskusteluun.
Ei vaikuta. Tuossa iässä ei kuulu tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on kyse geeneistä ja varsinkin Suomessa, täällä ihmiset eroavat geeneiltään toisistaan enemmän kuin mikään muu Euroopan kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Olen duunari ja olen dokannut noion kerran viikossa 20 vuoden ajan. Kuntoilen pari kertaa kuussa pitkällä lenkillä. Joskus saatan käydä kuntosalilla. Silti väitän että Cooperin testissä saan kolme tonnia rikki. Viimeistään pienellä harjoittelulla.
Hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi tunti päivässä, ja harvemmin lepopäiviä. Monesti nähnyt saman päivän aikana tietyn henkilön raivoisalla kävelylenkillä, aamulla, päivällä ja vielä alkuillastakin. Ulkomuoto kertoi, että todennäköisesti pakeni juuri keskitysleiriltä. Ei tippaakaan enää terveen näköinen, mutta raivolla on mentävä eteenpäin.
Heh, tiedän samanlaisen tyypin. Ihmeen monesti tulee vastaan ja kävelee kuin noiduttuna.
Nykyajan nuoret miehet ovat naismaisia androgyynejä joiden testototasot ovat noin 30% pienemmät kuin aikaisemmilla miessukupolvilla, sen näkee jo päällepäin, lantio ja takamus ovat leveämpiä kuin hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli läskiltä taas hieno selitys :D Näkee et tää kommentoija on rapakuntonen joka ei koskaan ole treenannut. Jos treenaat sen 4-5x viikossa vuosikymmenet, et ole todellakaan mikään "urheilu riippuvainen" vaan todennäkösesti huippukunnossa, jos sen lisäksi olet syönyt terveellisesti etkä lätrännyt alkolla kauheasti. Ei huhhuh..
Ihan normaaliltahan tuollainen 4 kertaa viikossa kuulostaa. Kun laittaa vaihtelua ohjelmaan ja muistaa välillä aktiivisen palautumisen niin 5 kertaakin tulee ihan helposti. Jos tekee istumatyötä, se vaatiikin aktiivisuutta vapaa- ajalla, että ylipäätään pystyy ikääntymään mahdollisimman pitkälle ilman vakavia liikuntaelinsairauksia. Jos on liikkunut läpi elämänsä, säännöllisyys ilman sen kummempaa riippuvuutta tulee automaattisesti. Kyllä olisin enemmän huolissaan siitä joka iltaisesta Netflixin tuijottamista työpäivän jälkeen kuin säännöllisestä aktiivisuudesta.
Sinunhan se pitäisi tietää, että ovatko naiset sinusta kiinnostuneita parittelumielessä.
Vai meinasitko nyt vasta alkaa hankkiutua kuntoon, jos sillä saa mahdollisuuden pipariin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret miehet ovat naismaisia androgyynejä joiden testototasot ovat noin 30% pienemmät kuin aikaisemmilla miessukupolvilla, sen näkee jo päällepäin, lantio ja takamus ovat leveämpiä kuin hartiat.
Suomalaiset naiset sen sijaan ovat olleet V-kroppaisia aina.
Vain tomppelit luulevat, että selvää ajatusvirhettä voi kutsua kirjoitusvirheeksi ja liittää koko asian puoluekantaan.
Tomppelin tunnistaa siitä, että hän vetää turhan nopeasti johtopäätöksiä.