Mitä tehdä Lontoossa neljän päivän aikana??
Kaksi aikuista ja teinipoika lähdössä matkalle. Kaikkialla ei ehditä käymään, eikä ole rahaakaan kaikkiin juttuihin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin Lontoossa noin 15 v. sitten, enää ei tarvetta, kun muutenkin 3 krt. ollut siellä. Kaksi Valioliiga ottelua jopa nähnyt, Fulham-Charlton 0-0 tapaninpäivänä 2001 (Boxing day), johon jotkut täysin tuntemattomat tarjosi minulle ja kaverilleni ilmaiset liput, sekä Chelsea-Middlesbrough toisella matkalla, se tais päättyä 2-1.
Valioliiga oli silloin vielä kunnon liiga, eikä tälläinen pelleliiga kuin nykyisin, jossa joku Saudi-Arabian investointirahastokin yms. omistavat joukkueita, tuo kyseinen rahasto ainakin Newcastlen. Ja kukahan omistaa ManC:n? Raha pilannut koko jutun ja taviksilla varaa enää lippuihin puhumattakaan kausikortista.
Minä menisin Leedsiin. Olin töissä niillä kulmilla muutaman viikon. Voihan sieltä tehdä yhden yön reissun Lontooseen. Leedsissä on haarniskamuseo ja pari katettua ostoskatua rikkaille. Korvikset 4000 ja miesten kengät 800. Lady Diana kävi siellä ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tällaiseen jo eilen, mutta menköön toiseenkin kertaan. Buckinghamin palatsi, joku museo, veneellä Little Venicestä Camden marketiin, joku ilmainen näköalapaikka (Sky garden, Horizon 22), Tower Bridge. Lisäksi puistossa hengailua. Yksi aikuinen ja yksi teini.
Ei kiinnosta museot eikä muut nähtävyydet, eikä mitkään hengailut. Jotakin tekemistä ollaan vailla neljäksi päiväksi.
Vaikea nyt samaistua, kun itse valitsen matkakohteen sen perusteella, että mitä siellä on nähtävää. Ehkä teidänkin olisi kannattanut eikä noin päin, että mennään johonkin ja sitten keksitään tekeminen. Vai onko matka tehty vaan sen takia, että voidaan sanoa, että käytiin Lontoossa. Vaikea ehdottaa muuta kuin Warnerin Harry Potter Studio -kierrosta, jos ei museot ym. kiinnosta. Tosin hengailua kai sekin...
Vuokraa bed&breakfast koppi jostain kaupungin laidalta, vedä verhot ikkunaan ja käy nukkumaan. Neljäntenä päivä nouset sängystä nälkäisenä ja kalpeana ja lennät Suomeen. A very interesting experience, I say.
London Dungeon on todella mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
London Dungeon on todella mielenkiintoinen.
Minua kiinnostaa aiheena, mutta se teatraalisuus ei vaan iskenyt. Rahastuksen makua myös se, että valokuvia et ota vaan he ottaa ja sinä maksat.
Tulette heti ryöstetyiksi, joten ei teillä ole rahaa tehdä siellä mitään.
3 tai 4 kertaa olen siellä käynyt, enää en ikinä vapaaehtoisesti sinne lähtisi, oli tosi ahdistavaa viimeksi kun siellä kävin, ei pahemmin enää valkoisia näkynyt ja piti pitää kaksin käsin lompakosta kiinni.
Noihin molempiin menee tunti aikaa, joten kyllä ne helposti neljän päivän reissuun saa HALUTESSAAN sopimaan.