Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaikki mitä tiedätte sokerirasituskokeesta

Vierailija
04.03.2025 |

Eli silloinko pitää juoda joku sokerilitku. Muuta en tiedä eli kertokaa alusta lähtien että mitä tapahtuu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikoe otetaan ennen sokerilitkun juomista ja 2 h sen jälkeen. Venailet sen aikaa jossain odotushuoneen tienoilla. Eka verikoe oli mulla tommonen sormenpäästä otettava ja se toka otettiin kyynärtaipeesta. Se juoma oli vadelmanmakuista ja kylmää, ei minusta etovaa ollenkaan, vaikka olikin tosi makeaa.

Vierailija
2/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan labraan sokerirasituskokeeseen, menet kokeeseen yön paaston jälkeen. Labrahoitaja ottaa paastoverinäytteen sinusta, sitten juot sokerilitkun, sitten vaan istut odottamassa 2 tuntia ( kokeen luotettavuuden vuoksi et saa lähteä liikkumaan) ja sen jälkeen labrahoitaja ottaa uuden verikokeen. Jos olet raskaana, verikokeet otetaan sekä yhden että kahden tunnin kohdalla. Sitten menet kotiin, ja toivottavasti jotenkin saat tietää tulokset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan hirveää, mun mielestä. Onneksi olen laihtunut niin paljon, ettei tarvi mennä enää jos vielä tulen raskaaksi. 

Vierailija
4/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka olet aamulla syömättä, sitten sua pistetään, sitten juot hyvää mehua, sitten istuskelet penkillä odottelemassa ja sitten sua pistetään uudelleen. ihan hyvin siis sujuu ellei sulla ole järkyttävä neulakammo.

Vierailija
5/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 12h paasto. Ensin verikoe, käsivarresta. Sitten juodaan sitä makeaa juotavaa, ainakin itsellä mennyt hyvin alas. Sitten istutaan odottamaan se 2h ja taas verikoe. Jos kotiin on matkaa, kannattaa joko ottaa eväät tai käydä syömässä heti pian kun sieltä labrasta pois pääsee. Huono olo voi nimittäin yllättää. Ja varsinkin, jos on raskaana, niin vielä tärkeämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi