Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö lasun?

Vierailija
04.03.2025 |

Lasteni vanhempi ei ole mieleltään terve, mutta nyt hän ääniviesteissään syyttää minun tehneen neljän ihmisen joukkosurman, ja jauhaa eräästä sos.työntekijästä, joka ei mielistellyt tätä vanhempaa, poliisit alkaa tutkimaan minun tekemää surmaa, hän tekee lehtijutun tästä ym.

Ymmärrän ettei oo terve, hän on alkoholisti ja hyvin suurella todennäkösyydellä narsisti. Hävisi oikeudessa vuosi sitten ja sain yksinhuollon. Hänellä on jokatoinen viikonloppu tapaamiset. Hän ei sitä sulata ja oon jo kaikenlaisia uhkailuja saanut kuulla, olen suurimman luokan rikollinen.

Jutut alkaa vaan menemään koko ajan sairaammiksi. Tuhlaanko viranomaisten aikaa, jos teen lasun tälläsistä syytöksistä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että ap antaa noin käyttäytyvälle ihmiselle lapsen. Tapaamiset pitäisi saada poikki heti. 

Oen pyrkinyt noudattamaan oikeuden päätöstä näissä tapaamisissa, että en tosiaan tule syytetyksi vieraannuttamisesta.

Lapset ovatkin itse välillä kieltäytyneet menemästä vanhemman luo, enkä heitä pakota menemään. 

Tämä lasun työntekijä ymmärtää meitä ja ajattelin että olisin kysynyt häneltä, mitä hän aattelee näistä jutuista mitä tää vanhempi suoltaa. Olisiko hyvä tehdä vain rikosilmoitus. Ap

Vierailija
22/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aika harhasia alkaa hänen juttunsa olemaan, kun väittää minun tehneen joukkosurman. Myös lasun työntekijä on aiemmin hänen käskenyt lopettaa ja uhannut rikosilmotuksella kun tämä vanhempi on piinannut häntä. Tämä vanhempi itse jossain ääniviestissään itse kertoi tästä. Ja edelleen hän jatkaa uhkailujaan, että tämä työntekijä menettää työnsä ym paskaa. Ei ihminen ymmärrä lopettaa juttujansa.

Onko hän tehnyt murh/stasi jo ilmoitusta poliisille? Mitä jos tekisi ja saisi poliisilta vastauksen, ettei ole mitään murh/a tapahtunut. 

En tiedä mitä kaikkia ilmoituksia on oikeasti tehnyt minusta. Mutta kovasti on julistanut kyllä tehneensä jahänenmukaansa kohta ollaan taas oikeudessa. Hänellä on oma asianajaja ym. Vaikka oikeasti taitaa vaan yksinään juoda alkoholia kotonaan ja asiat tapahtuu hänen päänsä sisällä.  Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että ap antaa noin käyttäytyvälle ihmiselle lapsen. Tapaamiset pitäisi saada poikki heti. 

Oen pyrkinyt noudattamaan oikeuden päätöstä näissä tapaamisissa, että en tosiaan tule syytetyksi vieraannuttamisesta.

Lapset ovatkin itse välillä kieltäytyneet menemästä vanhemman luo, enkä heitä pakota menemään. 

Tämä lasun työntekijä ymmärtää meitä ja ajattelin että olisin kysynyt häneltä, mitä hän aattelee näistä jutuista mitä tää vanhempi suoltaa. Olisiko hyvä tehdä vain rikosilmoitus. Ap

Huoltajana olet vastuussa lapsesi turvallisuudesta ja hyvinvoinnista ja siihen kuuluu, että päihtyneelle ja mielenterveysongelmaiselle ei lasta laiteta. Hae tapaamisten poistoa tai, että esim. lastenvalvojan kautta ne muutetaan valvotuiksi tapaamisiksi. Tuollainen lapsen roikottaminen iltamyöhään ilman bussikyytejä ei tue lapsen hyvinvointia millään tavalla. Vieraannuttamiset voi unohtaa. Tässä ei ole siitä kyse. 

Vierailija
24/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta aika harhasia alkaa hänen juttunsa olemaan, kun väittää minun tehneen joukkosurman. Myös lasun työntekijä on aiemmin hänen käskenyt lopettaa ja uhannut rikosilmotuksella kun tämä vanhempi on piinannut häntä. Tämä vanhempi itse jossain ääniviestissään itse kertoi tästä. Ja edelleen hän jatkaa uhkailujaan, että tämä työntekijä menettää työnsä ym paskaa. Ei ihminen ymmärrä lopettaa juttujansa.

Kuulostaako kyllä enemmän psykoosilta kuin miltään narsismilta nyt. 

Vierailija
25/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa viranomaiset mitään tekee. Nykyään pitää sattua jotain ennenkuin mitään tekevät.

sossuntädit vain täyttävät lomakkeita ja poliiseja kiinnostaa ainoastaan ylinopeudet, joista saa helppoa sakkorahaa.

Vieraannutus kiinnostaa myös usein.

Vierailija
26/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisin huoli-ilmoituksen vanhemmasta ja lopettaisin tapaamiset. Ajattelen että pääasiallisena huoltajana sun velvollisuus on katkaista tapaamiset ainakin siksi ajaksi, että vanhemman mielenterveyden tila arvioidaan.

Voit tehdä lasun ja siellä pitäisi alkaa järjestelmään tapaamisia valvotusti. Jos annat lapsen tavata vanhempaa kotonaan siitä huolimatta, että tämä vaikuttaa sekavalta tai harhaiselta, niin lapsi pitäisi sijoittaa kiireellisesti. 

t. Lastensuojelun sossu

Vierailija
27/27 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kertomukseen kannattaisi lisätä ansiokas puolustautuminen miehen johtamalta humanoidien hyökkäykseltä.

Miehen on hankalaa puolustaa sitä miten hän toimii lapsensa vahingoksi humanoidien kanssa. Tällä saat rauhan eikä lapsen tarvitse mennä isälleen.