Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset raskaanaolevat mistä olette löytänyt äitiysvaatteita? Onko mitään postimyyntiä tai nettikaupppaa?

Vierailija
09.03.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tarvinnut vain äitiyshousuja, puseroita löytyi omasta kaapistakin.

Vierailija
2/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs teet, kun ei ehtiny laihduttaa, lapsi oli nopeempi ;). H&M:stä minäkin olen ostanut, käy kurkkaamas elloksen sivut, ihan kuin oisin nähnyt ohimennen sielläkin mammavaatteita.

Vierailija
4/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans ostanut kaikki HM:ltä. Sieltä löytää tosi kivoja vaatteita sopuhintaan :0). Kokoni on 48, joten ainakin meikäläisen kokoiselle odottajalle sieltä löytyy kaikkea kivaa!

Vierailija
5/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelisin kyllä ensin painonvähennystä ennen kuin lapsia aletaan hankkia. helposti sitä sitten saa lapsista tekosyyn kun on levinnyt eikä kehtaa laihduttaa. itse olen kaksi lasta pienellä ikäerolla tehnyt ja paino sama kuin ennen raskauksia, raskauksien välilläkin olin normaalissa painossani.

Vierailija
6/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoita löytyy joustavissa kankaissa paljon mm. hennesin BB mallistosta. Joustavia housuja ja hameita löytyy ellosplus mallistosta. Juuri ostin hennesiltä farkut ja niihin ompelen itse tämän resorikankaat eteen, näin farkut mahtuu koko raskausajan jalkaan.

Vierailija
7/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet toiminut tietyllälailla ei se tarkoita että kaikkien pitäisi elää sinun kaavojen mukaan. Hanki elämä niin on helpompaa, ei tarvii marmattaa täällä muitten raskauksista ja painoista.

Vierailija
8/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin suosittelisin kyllä ensin painonvähennystä ennen kuin lapsia aletaan hankkia. helposti sitä sitten saa lapsista tekosyyn kun on levinnyt eikä kehtaa laihduttaa. itse olen kaksi lasta pienellä ikäerolla tehnyt ja paino sama kuin ennen raskauksia, raskauksien välilläkin olin normaalissa painossani.

Onnea sinulle, kuten sanoin lapset voivat olla joskus nopeampia kuin laihduttaminen. Olisiko kenties pitänyt tehdä abortti ja laihduttaa ja katsoa sitten uudelleen? Itselleni raskaus oli yksi motiivi muuttaa elämän tapoja terveelliseen suuntaan. Ja joo tiedän kyllä että olisi " parempi" pudottaa painoa ennen. Raskaus voi ylim. kiloista huolimatta sujua aivan normaalisti, kuten itselläni kaksosraskaus sujui ja olin elämäni kunnossa. Ja kyllä mun perseen leviämiseen löytyy syy jostain aivan muualta kuin lapsista, en tiedä ketään ylipainoista joka " syyttää" lapsia kiloistaan. Mutta normaalipainoiset parista ylim. kilosta valittajat sitä kyllä tekevät. On se kumma, että täällä aletaan moralisoimaan AINA. Kun se oma pöytä on puhdas, niin tervetuloa siivoamaan minun pöytääni.

Vierailija
9/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sinun painoisena kokoa 46/48, mutta olen sinua 10cm pitempi. Nyt olen 158kg ja kokoni on 54/56.

Vierailija
10/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laihduttaminen vaikeaa. Oikeampi hoito olis kai tuon ahmimishäiriön hoito niin onnistuisi laihduttaminenkin. ap

Vierailija
11/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosat löytyivät omasta vaatekaapista ja houja ostin Forumin Kukontorilla olevasta äitiysvaateliikkeestä. Mikähän sen nimi nyt olikaan...

Maksoivat 100 euroa per housut, mutta olivat todella hyviä. Ostin mustat suorat housut ja farkut. Niillä meni koko raskausaika. Malliltaan olivat matalavyötäröisiä ja menivat hyvin vielä raskauden jälkeenkin. Eivät siis mitään telttamallia.

Äitiyshousuisin siirryin rv 19, siihen asti tavalliset housut käytössä. Painoni putosi alkuraskaudessa viitisen kiloa ja raskauden loppuun mennessä paino nousi takaisin lähtöpainoon.

Vierailija
12/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa Kauppakeskus Kampin 3. kerroksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme