Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran! Deittimies ihana sängyssä, mutta muuten ei oikein synkkaa.

Vierailija
03.03.2025 |

Miksi aina näin? Hyvä kumppani ja rakastelija eivät koskaan kohdallani osu samaan persoonaan. Etsin siis ihan oikeaa loppuiän parisuhdetta. Nyt olen tapaillut muutaman kerran miestä, jolle totesin jo kerran, ettei meillä ole tulevaisuutta. Sängyssä ollut kuitenkin aivan ihanaa, esim. viikonloppuna aivan yllättäen sovittiin ex-tempore-treffit, jotka päätyi yli yön kestäneeseen seksiin. Sitten kun löydän sopivan loppuelämän ehdokkaan, on sängyssä ollut ongelmia, vaikka mukana on tunteitakin ja ollaan parisuhteessa. En ole mikään kedon kaunein fitnessmuija, joten ihan jonoksi ei miehiä ympärillä pyöri ja nautinnollinen seksi on kuitenkin todella tärkeä juttu minun elämässä. Onko tähän joku psykologinen kaava olemassa tai onko teillä muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama ongelma. Seksi on ihanaa mutta mies muuten melko törppö. Ja mukavien miesten kans ei suju tai liian pieni. Elämä on. 

Vierailija
2/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanaa seksiä varatun miehen kanssa. Ei mitään mielenkiintoa etsiä ketään muuta koska on tunteita tätä miestä kohtaan ja pelkään, että en saa yhtä hyvää seksiä kenenkään muun kanssa. Ihan paskaa tällainen. Aivan kuin etsisi neulaa heinäsuovasta jos haluaa sopivan miehen itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sopiva mies löydy, jos jaksat vain riittävästi peuhoa kasaa.

Numeroista ja todennäköisyyksistähän siinä on kyse. Eli liukuhihnameiningillä käyt läpi sulhoehdokkaita vaikka tinderistä.

Kyllä minäkin seksistä tykkään, mikä on varmaankin ilmeistä, mutta ei kumppanin seksitaidot olisi lähelläkään listan kärkeä, jos etsisin itselleni naista. Tietysti on liuta muita asioita jotka tekisivät sopivan naisen löytämisen vaikeaksi. Ei se varmaan helppoa ole kenellekään. Jokaisella on omat mieltymyksensä.

Vierailija
4/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa nyt sitten. Se on elämänne tärkein asia, joten älkää valittako, vaan nussikaa.

Vierailija
5/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama ongelma. Seksi on ihanaa mutta mies muuten melko törppö. Ja mukavien miesten kans ei suju tai liian pieni. Elämä on. 

Kusipäiden kanssa vaan sujuu. Lienee joku psykologinen ongelma, ettet syty mukavista miehistä.

Vierailija
6/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan, mut itse en syty seksiin ikävien tai törppöjen naisten kanssa. Ei se nyt välttämättä maailman suurinta rakkautta vaadi, mutta joku juttu että vähän klikkaa. Jos sitä ei ole, ei huvita pannakkaan, vaikka olis mikä kaunotar.

Ehkä se johtuu siitä että olen mies.

M48

Vierailija
7/7 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, mut itse en syty seksiin ikävien tai törppöjen naisten kanssa. Ei se nyt välttämättä maailman suurinta rakkautta vaadi, mutta joku juttu että vähän klikkaa. Jos sitä ei ole, ei huvita pannakkaan, vaikka olis mikä kaunotar.

Ehkä se johtuu siitä että olen mies.

M48

En usko, että se sukupuolesta johtuu. Itsekin olen mies ja seksiin kelpaisi vaikka kuinka ärsyttävä nainen, jos ulkonäkö miellyttää silmää. Voisi itseasiassa olla todella kiihottavaa harrastaa seksiä jonkun sellaisen naisen kanssa johon on molemminpuolinen inho. En nyt osaa kuvitella missä käytännön tilanteessa tällainen voisi tulla kyseeseen, mutta noin ajatuksena.

Ystävyteen ja parisuhteeseen taas vaaditaan keskinäistä kunnioitusta ja hauskanpitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän