Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon melkein pakonomaisesta miehen ajattelusta?

Vierailija
03.03.2025 |

En ole täysin kaheli mutta mietin erästä miestä liian paljon. Meillä oli menneisyydessä sutinaa mutta siitä on jo aikaa, molemmat ovat menneet elämässä eteenpäin sen jälkeen. Haluan päästä eroon näistä ajatuksista, ja olen keittiöpsykologin taidoillani päätynyt siihen tulokseen että nykyinen elämäni on liian tylsää ja puuduttavaa ja sen takia mieleni palaa jatkuvasti tuohon ihmiseen. Ikäänkuin eräänlaiseen illuusioin ihanaata ihmisestä ja paremmasta elämästä hänen kanssaan.

Haluaisin olla tyytyväinen nykyiseen elämääni ja katkaista nämä aatokset. Miten sen teen? Tunnen itse jo nyt typeräksi haaveiden varassa eläväksi teiniksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras varmaan että rupeat suhteeseen ja huomat pian että tyyppi on mätämuna. Pääset eroon haaveista hyvin vikkelään.

Vierailija
2/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä..rakastuin niin palavasti että en vaan pysty unohtamaan..joka päivä ajattelen häntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiistähän tuo on. Hanki joku muu innostuksen kohde? Tai sitten ota härkää korvista ja katso mitä tapahtuu tuon ihmisen kanssa.

Vierailija
4/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivätkö miehet ikinä naisia tuolla tavalla? Eivät, vaan siirtyvät aina seuraavaan. Pidä tuo mielessä kun seuraavan kerrat ajattelet häntä.

Vierailija
5/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjoitella täällä kaipausketjuun ja addiktoidu siihen niin paljon että unohdat itse ihmisen...

Vierailija
6/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia naisia paljonki?

Vierailija
7/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettivätkö miehet ikinä naisia tuolla tavalla? Eivät, vaan siirtyvät aina seuraavaan. Pidä tuo mielessä kun seuraavan kerrat ajattelet häntä.

Voi kuule.. Vuodet vierii, ajatukset pysyy.

Vierailija
8/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä valtava kalu?

Vierailija
9/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevät. Naiset, sinkut ja huonossa suhteessa olevat, haaveilevat tai kaipaavat intohimoa.

Oliko suhteessa parasta kokemaasi seksiä sekä aitoa läheisyyttä ja läsnäoloa?

Vierailija
10/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi jonka ajatukset kelaa ees taas samassa tyypissä, jutuissa, kohtaamisissa, kosketuksissa jne.

No häntä en voi omaksi saada mutta silti ajatukset jatkuvasti palaa häneen. Oiskin nappi jolla sammuttaa tämä hyödytön kelailu.

Vierailija
11/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti sinulla on toinen ukkeli ja mahdollisesti lapsiakin nykyisessä elämässäsi?

Helpoiten ajatuksista pääsee tosiaan rakastumalla johonkin toiseen, mutta se nyt on ojasta allikkoon, jos et kuitenkaan halua luopua nykyisestä miehestäsi.

Ehkä parasta on vain hyväksyä se, että vanha suola janottaa eikä sen kummoisemmin yritä taistella sitä tunnetta vastaan.

Minä olen mies, mutta samalla tavalla omilta nuoruusvuosilta on jäänyt vaivaamaan yksi neiti jonka kanssa touhu ei koskaan edennyt suhteeksi asti, vaikka läheltä liippasi. Järjellä tiedän, ettemme kovin hyvin olisi sopineet yhteen, mutta se täyttymätön potentiaali jäi silti vaivaamaan. 

Vierailija
12/12 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehetkään aina siirry vaan seuraavaan, ajattelen päivittäin vain yhtä ihanaa naista ja koen sen niin että rakastuin häneen niin palavasti etten voi unohtaa. Voi olla että vastapuoli on jo  onnistunut jättämään kaiken taakse mitä yhdessä koettiin ja jatkaa onnellisena elämää, mutta minulla on silti haaveena että joskus saisimme olla yhdessä. Tällä hetkellä se ei ole vielä mahdollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi