Outo fiilis sukulaisen uudesta miehestä. Jospa olisin väärässä.
Tämä voi heijastella omia kokemuksia ja pelkojani, siksi en halua liikaa antaa painoarvoa tunteilleni koska en edes tunne sukulaiseni uutta kumppania.
Tapasin hänet ja ensivaikutelma oli ok. Kuitenkin vietettyämme aikaa oli tunnelma miehen puolelta todella kireä ja jotenkin sellainen tunne ettei kaikki ole kohdillaan suhteessa. Menivät nopeasti kimppaan, kihloihin, haluavat jo lapsen ja rakentaa talon. Haluavat sitoutua isoihin juttuihin hyvin nopeaa tahtia, eikä siinä jos rakastuu palavasti molemminpuolisesti. Tuossa kuitenkin on jotain erikoista. Mies sitoo moneen sukulaistani ja ostaa kaiken, joten karvat ovat vähän pystyssä.
En sano mitään, olen sukulaiseni kanssa väleissä ja jos jotain tulee olen tukena. Olen itse kokenut hyvin haitallisia suhteita, joten ehkä siksi monet red flagit vilahtaa mieleen ja olen varovaisempi, ehkä turhaan. Toivon, että ovat nyt ja tulevaisuudessa onnellisia ja että nämä omat fiilikset ovat vain jotain varovaisuutta.
Kommentit (8)
Yleensä ensivaikutelma on oikea. Mutta jos asia ei suoranaisesti vaikuta sinuun, esimerkiksi olisit takaaja lainaan tms, anna olla.
En minäkään ole pitänyt kaikista tuttujeni kumppaneista. Olen kuitenkin pitänyt mielipiteeni omana tietonani. Asia kun ei oikeastaan minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanimies ei välttämättä halua tavata sukulaisia johon on pakotettu. Ehkä voit sanoa sukulaisellesi oman kantasi asiasta. Tai jos et pidä tyypistä erityisesti.
Olemme sukulaisen kanssa kuin siskoksia, hyviä ystäviä, joten ei tämä mitenkään virallinen sukulaistapaaminen ollut. Vietin aikaa sukulaiseni kanssa joten samalla tapasin uuden miehen myös.
Tiedä oikein miksi mutta jännittää hieman, toivon kovasti hyvää sukulaiselle, ei hänelläkään helppoa ole ollut, joten toivottavasti menee hyvin. En sano mitään, voi olla että olen väärässä. -ap
Nostaisin sen esille sukulaisnaisen kanssa koska joskus naiselle käy huonosti. Niistä voi lukea sitten lehdissä :( Kertoisin ihan että pidän tilannetta ja miestä silmällä. Ja että voi aina soittaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole pitänyt kaikista tuttujeni kumppaneista. Olen kuitenkin pitänyt mielipiteeni omana tietonani. Asia kun ei oikeastaan minulle kuulu.
Niin, ei kuulu myöskään minulle, olen hiljaa ja sukulaiseni tietää, että olen aina valmiina tukemaan jos jotain tulee. Me olemme monet kerrat elämän varrella parisuhteita toisillemme itkeneet. Tämä voi olla hieno uusi alku ja turvallinenkin hyvä elämä, niin toivon. -ap
Et sano mitään pahaa miehestä mutta pidät ovet auki sukulaisellesi ja myös kerrot sen.
Kumppanimies ei välttämättä halua tavata sukulaisia johon on pakotettu. Ehkä voit sanoa sukulaisellesi oman kantasi asiasta. Tai jos et pidä tyypistä erityisesti.