Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko Reimatecin keltaiseen takkiin pinkit vai saven väriset housut?

09.03.2007 |

Meillä on alesta ostettu Reimatecin keltainen takki ja nyt pitäisi hommata housut.Savi olisi varma valinta...mutta onkohan kokonaisuus liian pliisu? Ajattelin jos hommais pinkit rukkaset,värikkään (pinkin?) hatun ja housut.Vai onko liian räikeä? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan...

Auttakaa naista mäessä ;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin ehdottomasti saven väriset housut. Jos laittaa pinkkiä niin mielestäni tulee liikaa eri värejä. Mutta kannattaa tehdä niin kuin itse haluaa :)

Vierailija
2/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keltaiseen sopii harvinaisen hyvin farkku ja tummansinisen kanssa se on myös aika raikas. Makuasia taas. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tylsänä ostaisin varmasti tummansiniset. Ei ole niin arat ja sopii keltaiseen.

Vierailija
4/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo savi olisi varmanpäälle valita,mutta rohkeasti vaan pinkkiä

jos siltä tuntuu.Kyllä nuo väritkin mahtuisivat Suomalalseen puistokuvaan.

Erottaa ainakin hyvin oman lapsensa muiden joukosta :)

Ei pelkästään vitsinä...vaan itsekin välillä huomioinut,että kaudesta riippuen kaikki pojat samansävyisissä reimateceissä ja tytöt samansävyisissä.

Joku vuosi sitten pisti oikein silmään kun meni puistossa 20 vihertävää pikku-ukkoa ja 20 pikku-vadelmaa :) siellä olisi pinkit rukkaset erottunut kivasti ja helposti nähnyt missä oma pieni menee.

Vierailija
5/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Ei ole niin arat ja sopii keltaiseen.

Meillä on kummallakin lapsella jo viime syksystä nuo Reiman saven väriset housut eikä niissä näy lika oikeastaan yhtään. Siis vaikka olisivat työkseen rypeneet jossain, nuo housut näyttävät aina (ainakin suht) siisteiltä. Tummassa värissä lika näkyy paremmin:-)

Ja pojalla (vajaa 3v) on juuri se keltainen takki noiden housujen kanssa, piristyksenä omenanvihreä sydvesti tai punainen pipo.

Tytöllä (vajaa 5v) on - yllätysyllätys - v.pun. takki... Nämä takit ovatkin sitten vaikeampia pitää puhtaina:-(

Vierailija
6/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti tummansinistä ja annan myös sille ääneni. Meillä käytössä sekä tytöllä että pojilla tummansiniset housut + hanskat. Takilla saa sitten joko " tyttömäisen tai poikamaisen lookin" ... näin hanskat ja housut periytyvät pienimmille... jos niistä jotain on siinä kohtaa vielä jäljellä!

Vierailija
7/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lime minullekin tuli ekana mieleen. Johtuu varmaan siitä, että meillä odottaa kaapissa aivan ihanat kelta-limet kevätkengät ;) Savikin on hyvä. Silloinhan hattu&hanskat ja miksei kengätkin voisi olla värikkäämmät. Vaaleansininen voisi sopia myös (asusteet lime tai pinkki ;) mutta taitaa auttamatta kuulua tuohon helposti likaantuvien joukkoon.

Vierailija
8/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meilläkin viimevuoden keltainen reimatec takki tytölle, johon aikeissa ostaa saven tms. vastaavan väriset housut.

MUTTA minua vaivaa nuo asusteet. En millään keksi millaiset asusteet olisi kivat.. Onko keltainen pipo liian sävy-sävyyn (onko edes missään myynnissä ) vai mikä olisi hyvä väriyhdistelmä??

Itse en ehkä sinisiä housuja ostaisi. Miltähän ruskeat näyttäisivät keltaisen kanssa, esim Jonathanilta ruskeat vk-housut?? Ja sitten joku ruskea pipo Että voi olla vaikeaa ;)

Vierailija
9/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansiniset, miksei myös punaiset..

Asusteethan voisi olla keltaisetkin tai beige-valkoiset tms..?

Vierailija
10/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kura ei näy juuri ollenkaan. Pinkkejä tai limejä sais varmaan pestä päivittäin.

Vierailija
11/11 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fineten ehdottamia P:OPin farkkuhousuja olen jo ihastellut (tosin pojalle,miksei tytöllekin?!).Lime olisi värinä varmasti kiva keltaisen kanssa mutta kuopuksella on paljon limeä ulkovaatteissa (pojalla) joten lime-kiintiö on täynnä tämän kevään osalta ;).

Tummansininen ei oikein iske,en tiedä miksi (?).

Jos päädyn saven värisiin housuihin niin sitten haluan värikkäät asusteet.En halua että kaikki on liian sävy sävyyn (tylsää).

... ja ei muuta kun mietintämyssy päähän,kiitos teille rakkaat palstasisaret (taas kerran).