Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa seksiä helmikuussa 2025?

Vierailija
02.03.2025 |

Haluaisin kuulla, että kuinka monta kertaa olette harrastaneet seksiä helmikuussa 2025? 

Myös sukupuoli, ikä ja sinkku / parisuhteessa tieto kiinnostaisi. 

Itse 9 x helmikuussa, nainen 36v, parisuhteessa 14 vuotta mieheni kanssa. 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Minä 41v ja vkolla 33. raskaana. Mies 43v. Onnellisesti naimisissa.

Sänkyhommiin palataan jahka tämä raskaus on viimein ohi ja saan kehoni vain itselleni.

Miksi ihmeessä et harrasta seksiä?  Aina kun vaimo oli raskaana oli hän täysin kyltymätön ja parasta aikaa, vaikka vähän olikin jo raskasta. Viimeisin raskaus 40v ikäisenä.

Vierailija
22/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä vauvapalstassa on niin kiihottavaa, että tänne pitää por*osivuston käyttäjien ängetä? Mitä ihmeen kiksejä saatte? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa.+ oma kiva :)

Tapailusuhde.

Haluja olisi enemmänkin mutta tällä mennään nyt. 

N30

Vierailija
24/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänkyhommiin palataan jahka tämä raskaus on viimein ohi ja saan kehoni vain itselleni.

Miksi ihmeessä et harrasta seksiä?  Aina kun vaimo oli raskaana oli hän täysin kyltymätön ja parasta aikaa, vaikka vähän olikin jo raskasta. Viimeisin raskaus 40v ikäisenä.

Raskaus ajan seksi on upeaa.

Saa aina laueta sisään ja naisen(kumppanin)tissit on isontuneet. Vähän tulee kiloja Peppu isontuu,, se on seksikästä.

Ja onhan naisetkin monesti todella halukkaita raskaana.

Vierailija
25/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät ole naimisissa sun vaimosi kanssa? Ei meilläkään yhdyntäseksiä ollut kolmen raskauden aikoina, yksinkertaisesti siksi että se oli vaimosta epämukavaa. Kun ihmisiä nyt vaan on erilaisia, luulisi sen nyt olevan selvää.

Vierailija
26/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät ole naimisissa sun vaimosi kanssa? Ei meilläkään yhdyntäseksiä ollut kolmen raskauden aikoina, yksinkertaisesti siksi että se oli vaimosta epämukavaa. Kun ihmisiä nyt vaan on erilaisia, luulisi sen nyt olevan selvää.

Outoa 

Vierailija
27/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Vaimolla oli joka raskauden aikana niin suuri kutina pillussa että piti naida putkeen siitä asti kun aloitettiin lapsen teko synnytykseen asti, eli vähintään 10kk. Hänen orgasminsa ei poistanut kutinaa kuin päiväksi. Olin luvannut suostua tyydyttämään aina kun hän haluaa seksiä ja orgasmeja ja niin myös tein. Vaikka välillä kävikin jo työstä. Päätin jo suhteen alussa, että oma rakas tulee samaan niin paljjon seksiä ja orgasmeja kuin ikinä vain haluaa. Enkä ole siitä tinkinyt. 

Eilen tuli muistot mieleen, kun oltiin Iltan konsertissa ja hän esitteli kaunista raskausvatsaansa, ensin kultaisessa ihonmuotoisessa mekossa ja sitten napatanssian mekossa, jossa vatsa ja  napa paljaan. En muistanutkaan kuinka seksikäs on raskaana oleva nainen ja vatsa. Ylpeänä esitteli vatsaansa.

Vierailija
28/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 47v 0 kertaa. Yhdessä pian 20v ja puolet naimisissa.

Vierailija
29/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. 

M51 naimisissa 18 vuotta. 

Vierailija
30/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 en ehtinyt kertaakaan. Okei nyt on maaliskuu katotaan 

Vierailija
31/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nolla kerholaiset olette parisuhteessa. Oishan se nyt sinkkuna olo helpompaa ja varmasti tyydyttävämpää kuin olla parisuhteessamissä ei saa seksiä kuin kerran pari vuodessa. En minä ainakaan kovin montaa kuukautta olisi ilman....tuskin montaa viikkoakaan. 

En osaa edes ajatella tilannetta, jossa vaimo sanoisi että et saa etkä tule saamaankaan.....kyllä alkaisin heti katselemaan oikotieltä asuntoa itselleni.

Vierailija
32/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä, eläkeläispariskunta niin on aikaa, ikää molemmilla yli 70 v.

Vierailija
33/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te nolla kerholaiset olette parisuhteessa. Oishan se nyt sinkkuna olo helpompaa ja varmasti tyydyttävämpää kuin olla parisuhteessamissä ei saa seksiä kuin kerran pari vuodessa. En minä ainakaan kovin montaa kuukautta olisi ilman....tuskin montaa viikkoakaan. 

En osaa edes ajatella tilannetta, jossa vaimo sanoisi että et saa etkä tule saamaankaan.....kyllä alkaisin heti katselemaan oikotieltä asuntoa itselleni.

Mitä jos toinen sairastuu vakavasti ja seksiä ei ole sen vuoksi? Sä otat heti eron?

Mulla on ollut syöpä ja voin sanoa, että ei siinä hoitojen aikana ollut seksiä. Olin todella väsynyt, kunto heikkeni nopeasti, sain helposti flunssan ja kuumeen heikon vastustuskyvyn vuoksi. Sitä vain koitti jaksaa päivästä toiseen. 

Vierailija
34/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä nolla. Kaksi vuotta ollut ilman kun vaimo ei anna kuin umpikännissä ja minulla on toisin.

Kyllä, olen yrittänyt keskustella mutta ei asia ole edennyt, joten omin käsin onneen.

Mies 53v naimisissa 30 vuotta

Jätä se pihtaava lehmä. Tämä ei ole vitsi eikä dissaus, pihtareilla ei vaan ole tulevaisuutta eikä heidän kanssaan elävillä.

Ei naiset mitään pihtaa, vaan heitä ei enää kiinnosta oma ukko. Tämä on jokin miesten keksimä veruke, kun kumppani ei innostu pan..o touhuista.  Hän ei innostu siitä vaan sinun kanssasi.

Vierailija
35/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa tänä vuonna. M43, suhteessa 23v.

Jos olisin ollut oikein unelmamies, siivonnut kämpän läpi kaksi kertaa viikossa, hoitanut lapset joka päivä kouluun, koulusta ja pitänyt irti elektroniikasta, vienyt koiran joka kerta, tehnyt ruuan joka päivä, jne. niin ehkä kuun jokaisena päivänä tehdyistä ehdotuksista kaksi olisi voinut mennä säälistä läpi.

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Tuntuu, että hän söisi mieluummin maksalaatikon rusinoilla ja hän inhoaa fyysiseen ällötykseen asti maksalaatikkoa rusinoilla.

Vierailija
36/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-kerhossa M66 kai jo liian monta vuosikymmentä yhdessä.

Vierailija
37/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Nainen, 38v, sinkku

Vierailija
38/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa. M52v naimisissa 15v

Vierailija
39/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Yhdessä miehen kanssa 33 v.  Ei todella voisi vähempää kiinnostaa, ärsyttää jo mihen kosketus.

N 64 v.

40/70 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 kertaa tänä vuonna. M43, suhteessa 23v.

Jos olisin ollut oikein unelmamies, siivonnut kämpän läpi kaksi kertaa viikossa, hoitanut lapset joka päivä kouluun, koulusta ja pitänyt irti elektroniikasta, vienyt koiran joka kerta, tehnyt ruuan joka päivä, jne. niin ehkä kuun jokaisena päivänä tehdyistä ehdotuksista kaksi olisi voinut mennä säälistä läpi.

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Tuntuu, että hän söisi mieluummin maksalaatikon rusinoilla ja hän inhoaa fyysiseen ällötykseen asti maksalaatikkoa rusinoilla.

Eihän se sun kumppani edes ehdi sänkyyn asti, kun yksin hoitaa noi kaikki asiat. No, kaikille naisille ei ole sattunut se unelmamies. 

Se on oltava vaan ilman sitten. 

Mutta helmikuussa meillä on ollut seksiä ihan riittävästi. Kertoja en oo laskenut, mutta ei ole monen päivän taukoja ollut. 

N48, avioliitossa yli 10v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan