Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin ketjun, teen uuden. Kaupassa työskennellyt henkilö

Vierailija
02.03.2025 |

Haluaisin joskus ostaa irtonamuja, mutta olen vahvasti pöpökammoinen ja menetän muonahaluni kun ajattelen mitä muonalle (tai herkuille) on tehty, kuinka moni niihin on koskenut ja sitä rataa. Kysymys kuuluukil, että mihin aikaan päivästä on turvallisinta ostaa irtonamusia? Miten usein kauhat ja astiat pestään ja täytetään? Varmaankin heti aamusta olisi järkevintä mennä ostamaan? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluukin

Vierailija
2/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin kaupasta. Jos olet pöpökammoinen niin älä ikinä osta mitään irtotuotteita kaupasta. Sillä ei ole nimittäin väliä, miten usein myyjät vaihtavat kauhoja, kun asiakkaat kauhoo välillä käsilläänki niitä irtokarkkeja pusseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:45. Yö on pimein juuri ennen kuin vauvapalsta aukeaa.

Vierailija
4/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan täysin kaupasta. Jos olet pöpökammoinen niin älä ikinä osta mitään irtotuotteita kaupasta. Sillä ei ole nimittäin väliä, miten usein myyjät vaihtavat kauhoja, kun asiakkaat kauhoo välillä käsilläänki niitä irtokarkkeja pusseihin.

No siksi minä välttelenkin irttareita. Harmittaa vain kun tekisi joskus mieli.

Vierailija
5/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole irtonamit eikä paistopisteen tuotteet turvallisia sen jälkeen mitä on nähnyt ja kuullut. Mää en osta kumpiakaan enkä suosittele muillekaan.

Vierailija
6/6 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin raavin mun1ani ja sitten rohmuan niitä karkkeja paljain käsin pussiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme