*****HAAHUT: Jatkoa viikkoon 10 & viikko 11*****
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1] [b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).
[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Joululahja[/b] plussa ?, la 1.9.2007
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b]lumipyry70[/b] plussa 22.1.2007, la 30.9.2007
[b]fairytales77[/b] plussa 8.2.2007, la 18.10.2007
[b]Tari[/b] plussa 19.2.2007, la ?
[b]72oinas[/b] plussa 26.2.2007, la 4.11.2007
[b]Pakkastaivas[/b] plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color]/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
[/quote]
Kommentit (22)
Sellaisia uutisia halusin piipahtaa kertomaan, että pahin km-peikko meni jonnekin koloonsa piiloon kun 24.2. np-ultrassa näytti että vatsassa on kaikki niin kuin pitää :) Tässä välissä olen lomaillut, työmatkaillut + ennen ultraa yritin pitää koko ajatusta poissa mielestä piinaamasta... joten viime palstailusta taitaa olla jo viikkoja??
Kyllähän tässä ollaan vieläkin ihan tulisilla hiilillä, ja varmaan jatkuu loppuun asti vaikka maaliin päästäisiinkin... mutta nyt sitä on jo uskaltanut ajatella, että ehkä sieltä tosiaan joku putkahtaa. Laskettu aika on 30.8.
Minut voi siis pikku hiljaa poistaa tältä listalta ja toivotan kaikille Haahuille kovasti jaksamista + plussaista vuotta!!!
t Joululahja
Listaemo onkin nyt lomailemassa lapin hangilla, mutta huomaa sinut varmasti poistaa kun taas palstalle kerkiää =)
Yritän myös itse päästä perässä tuohon missä olet. Olipa mukava kuulla tuollaisia positiivisia asioita, ihan itsellekin tulee toiveikas olo, että jospa omakin sintti jaksaisi pysyä mukana...
Missäs ne muut haahut luuraa? Toisaalta olisihan se hyvä jos tällaista haahu-pinoa ei tarvittaisikaan...
Voih! Kauhee suolapähkinän himo....
Olemme saaneet ex-haahuissa monta iloista vauvauutista, joten plussanneista voi poistaa titin ja eka-vekaran.
Terveisin ex-haahujen listaemo DreamOne ja nappula rv 20+3
On ollut taukoa,miettimis taukoa, On tämä yhtä pähkäilyä mitä tekis,vauva haaveeita ei saa takaalalle,joten katsotaan nyt kuin menee :)
Mitäs esim.Katrille kuuluu,joko on kierto palannut normaaliksi?
Onnea kaikille plussan saaneille ja suojelusta matkalle :)
Oikeastaan mitään kummempia kuulumisia ei ole mut kirjoitampa kuitenki. Flunssa yrittää päälle oikein kunnolla. Kurkku on tosi kipee ja räkää joka paikka täynnä. Pahoinvointi lisääntyy päivä päivältä, su aamuna sai jo juosta vessaan. Armoton väsy on iskeny ja iltaisin on kylmä. Ensiyöksi pitäisi töihin ja nyt jo mietin kuinka mä pysyn hereillä!
Tänään mee esikoisen kans 7v neuvolaan ja ajattelin samalla kysellä ittelle ekaa neuvola aikaa. Harmi vaan ettei meidän neuvolassa oo ultraa et pääsis luuraamaan et kaikki on hyvin.
Ehkä pääsis tk. hin luurimaan jos kyselis.
Mutta nyt pitää jääkaapille ennen kuin pitää juosta vessaan.
Mukavaa viikkoa kaikille!!
oinas 6+2
pitkästä aikaa tulen visiitille :) Paljon on täällä tapahtunut: onnittelut kaikille plussanneille ja sydämeni pohjasta pahoitteluja kaikille (taas kerran) menetyksen kokeneille :(
Katri, toivottavasti jakselet ja pikku breikki tekee sinullekkin hyvää. Mulle ainakin tekee hyvää koittaa välillä elellä " normaalia elämää" , ilman palstailua.
vm, sinuakin olen useasti ajatellut. Toivottavasti sinulle kuuluu mahdollisimman hyvää. Välillä on ihan ikävä :' )
Menierkin oli käynyt palstoilla, myös sinulle toivon onnea yritykseen, oli yritys sitten mikä tahansa. Eiköhän me kaikki vielä joskus vauva saada!
Keskenmenosta on nyt 5 viikkoa kuta kuinkin, menkatkin tuli, ja loppumaisillaan on. Nyt siis ilmeisesti kp 10/30-40. Vaikea sanoa tarkkaan, koska vuodin 10 päivää ennen km:a, että menikö kierto sen jälkeen 30 vai 40 päivään asti. No, hengissä ollaan. Ei paineita, toivotaan että vauva tulee kun on sen aika. Enkelin laskettuaikaoli viikko sitten, ensi viikolla menemme Sikiöntutkimusyksikköön vihdoinkin kuulemaan lopulliset tulokset, siis patologin lausunnon. Viikko sitten kun STY:stä soitettiin tuota aikaa, kuristi kurkkua pitkästä aikaa oikein kunnolla...
Kevät tulee, aurinko paistaa ja eteenpäin mennään =) Voi kun oikein moni Haahu nyt saisi sen mitä haluaa, ja keväällä/kesällä monella olisi pieni salaisuus sisällään!
Toivon teille Kaikille ihanaa, aurinkoista ja vauvarikasta kevättä!
Käyn välillä kurkkimassa kuulumisia...
Rakkaudella Sofia
monesti oon aatellu tulla mukaan mutta nyt mä sen teen.
Eli minä olen 26 vee ja tänään tuli elämäni viides keskenmeno.
Ennen esikoista joka on nyt 2,5 vee. Sain kolme keskenmenoa ja nyt ennen joulua neljännen ja tänään viidennen.Viikkoja oli nyt 6+2, että ihan alku raskauden keskenmeno.
Pisimmillään olen ollut 16+3 viikoilla kun sikiö oli kuollut.
Nyt sitten ollaan ihan tosissaan uutta yrittämässä ja en anna tämän lannistaa itseäni enää. elokuusta 2006 ollaan yritetty.
Nyt sitten pitää vaan jaksaa odotella mihin päin tää kerta menee...
Plussatuulia kaikille hirmusesti!
Buam
Olen tosi monesti miettinyt että mitä teille kuuluu? Harmi että toisenkin raskauden kanssa kävi huonosti.. ;(
Mutta niinkuin sinä minua lohdutit, niin minäkin sinua. Toivon kovasti että teille asiat kääntyisi parhain päin.
Itsellä kanssa kovin ristiriitaisia tuneita koko raskautumis-asian suhteen. Nyt kun lähipiirissä on paljon raskaana olevia niin olen ajatellut että " mukava" (?!?) kun ei tarvitse itse olla huolissaan mistään! Sitä minulla oli koko raskausaika, nimittäin murhetta ja surua. Eikä semmoisia tunteita ole yhtään ikävä. En tiedä onko tämä sitten jotain psyykkistä itse-valmentautumista totaaliseen lapsettomuuteen vai mistä on kyse. Ehkäisyä ei olla lokakuun jälkeen käytetty mutta tulos raskauksien suhteen puhdas 0. Olen menossa gynelle tällä viikolla " kysymyslistan" kanssa. Minkälaisia suunnitelmia Sofia teillä on tulevaisuuden varalle? Jännä tunne, itsellä on vauva-haaveet tavallaan hautautuneet jonnekkin. Se ei todellakaan ole päällimmäisenä mielessä, en edes tiedä monesko kp on menossa! Jos totta puhun niin uusi raskaus pelottaa valtavasti. :(
Tänne oli joku uusikin Haahu ilmottautunut, tervetuloa joukkoon tummaan!
Ensinnäkin Buam, osanottoni keskenmenoistasi. Ei kyllä ole lainkaan reilua. Mukavaa kuitenkin että olet liittynyt joukkoon. Tervetuloa!
72Oinas: Lähettelen täältä räänkuivatustuulia hurrrrr~~~~~~~~~~ Tuliko jo parempi olo? =) Sympatiani ovat kyllä puolellasi, raskaana kun nuo limakalvot meinaa muutenkin olla turvoksissa niin flunssa on kyllä vihonviimonen. Pystytkö muuten yövuorossa välillä surfaamaan netissä...vai joudutko juokseen tukka putkella...tai onko työkaveria joka uteliaana seurailee millä sivulla oot? No niin, meikäläisen tyhjäpäinen mielenkiinto heräsi kuten ehkä huomasit...Ootko muuten jo kirjoitellut tuonne odotuspuolelle?
ON:napa on...ikävä kyllä...turvotus on taas kerran sellaista, että jouduin kaivamaan äitiysalushousut esiin (on ollut jokaisella kerralla). Pelottaa että menee kesken ja samalla ärsyttää se, että viimeistään kahden viikon päästä mun maha on sellanen pallo että vieraatkin ihmiset onnittelee (on kokemusta). Ihan turha siis yrittää salailla ja ottaa niin paljon pattiin sitten kertoa kaikille naapureille ym että juu meni kesken...grrr... Vaikka tietysti toivon kovasti että tämä pikkusintti pysyuisi mukana ja putkahtaisi tälle puolelle marraskuussa =)
Kaikille vielä pahoitteluni keskenmenoista ja oikein paljon plussatuulia+tarrasukkia tulevaisuuteen.
Pakkastaivas 4+4(?)
meillä otetaan nyt rauhallisesti myös. Ei lasketa kp:ta jne. Pakko antaa luonnon hoitaa: raskaudun jos olen raskautuakseni. Mekin on nyt yli vuosi toivottu raskautta, raskauduttu, menetetty, ja taas raskauduttu ja menetetty. Tuntuu, kuin kaikki olisi pyörinyt vain toiveiden varassa. Nyt on pakko keskittyä olennaiseen ja olevaan: perheeseen. Ensi viikolla siis kuulemme Enkelin asioista tarkemmin. Se tuntuu lohdulliselta, saada jollain tapaa " päätös" asiaan. Vaikka ainahan tuo Enkelimme tulee mukana seuraamaan... :' )
Meidän tulevaisuuden suunnitelmat on siis elää päivä kerrallaan. Nauttia kaikista hetkistä. Jos niin onnellisesti käy, että vauvakin tulee, on se enemmän kuin ihanaa. Mutta nyt on nautittava muusta, koska muuten hajoaa pää! Ennen tuota 1.2. km:a laskin kp:tä ja pakotin miestä vällyihin jne.. ja se oli kamalaa näin jälkeen päin ajateltuna. Todella stressaavaa.
Täysin ymmärrettävää että sulla uusi raskaus pelottaa. Kyllähän se mietityttää, että mitä jos ja mitä jos... Elämä on niin ihmeellistä ja omituista, ei siitä aina ota selvää millään.
Onneksi on kuitenkin kevät ja aurinko, jotenkin mielikin kirkastuu! Toivottavasti sinulle ja teille selkiytyy, mitä tulevalta toivotte. Luottamusta toivon sinullekkin onnistuneeseen raskauteen. Kyllä kaiken on jossain vaiheessa käännyttävä hyväksi! Voi oikein hyvin, haleja ja jaksamista,
Rakkaudella Sofia
Minäkin olen kaivannut sinua!! Tosissani!
Halaukset ja kaikkea hyvää tähän kevääseen ja koko elämään.
Minulle kuuluu ihan hyvää, mutta uutta raskautta ei ole kuulunut..
vm69
Pakkastaivas: Kiitos tuulista! Hetkeksi helpotti mutta aamulla tuli takasi. olo on kyllä tosi tukkonen ja energia ihan hukassa.
En pysty menemään töissä nettiin. siellä on niin vanhat koneet et hermot menis. oman kannettavan vois tietty ottaa joukkoon muttei viitti. Joskus on rauhallista ja joskus saa mennä edes takasin koko yön. Ikävä kyllä valvotaan yksin, työkaveri olis kyllä kiva.
Se mun yö jonka olin, oli oikein tuskien taival. kokoyö oli niin huono-olo ja aamuyö menikin pää pöntössä. onneksi oli muuten rauhallista. toisen yön jätin tekemättä, millään en olis pysyty enää olemaan.
Oon mä vieraillu tuolla odotuspuolella mutta tuntuu vielä niin vieraalta. täälä on turvallisempaa!
Mitäs sulle kuuluu? Onko muita oireita kun turvotus?
Kyllä se pikkusintti kyytissä pysyy, usko pois ;)
oinas 6+4
Ihanaa kuulla sinustakin! =) Ihan ok tässä voidaan noin yleisesti ottaen. Yritän vain pitää mahdollisimman paljon taukoa tässä pahimmassa kuumeilussa. Ainakin toistaiseksi sujunut yllättävänkin hyvin. Ennen kun kävin täällä päivittäin, niin nyt en edes muista milloin viimeksi kävin...
Muillekin tähän samaan oikein paljon tsemppiä ja haleja!!
T: ex listaemo =)
[b][color=purple]Joululahja: Poistin sinut listoilta, plussanneistakin :) Oikein ihanaa odotusta ja käyhän kertoilemassa kuulumisia aina välillä![/color]/b]
[b][color=blue]DreamOne: Kiitos informaatiosta :) Muutokset tehty listaan. Ihanaa odotusta myös sinulle![/color]/b]
[b][color=red]Visakoivu: Tsemppiä kovasti pohdintojen kanssa. Voin vaan kuvitella minkälaista " jaakobin painia" sitä itsensä kanssa käy...Mutta asiat menee omalla painollaan, uskotaan niin :) [/color]/b]
[b][color=purple]72Oinas: Ihana oli kuulla sinustakin :) Oireesi kuulostavat kyllä mitä parhaimmilta. Kaikki menee hienosti, nautihan odotuksesta :)[/color]/b]
[b][color=green]Sofia: Olet ihanan positiivinen. Tartuta minuunkin vähän tuota optimistista asennettasi :) Plussatuulia...[/color]/b]
[b][color=fuchsia]Buam: Suuret pahoitteluni kaikesta kokemastasi! Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme. Kirjoittaisitko vielä lyhyen esittelyn itsestäsi (mallia voit katsoa ensimmäiseltä sivulta), niin lisään sinut joukkoomme!?! Jaksuja ja haleja![/color]/b]
[b][color=pink]Menier: Voi kun teillekin se plussa pian pärähtäisi! Meilläkin mennään jo neljättä yrityskiertoa km:n jälkeen, eikä mitään tapahdu :( Mutta toivotaan ja uskotaan parempaan huomiseen...[/color]/b]
[b][color=blue]Pakkastaivas: Kaikki menee nyt hyvin ja sintti pysyy matkassa mukana :) Nautihan jokaisesta hetkestä odottavana äitinä, ja käy kertoilemassa kuulumisia silloin tällöin.[/color]/b]
[b][color=red]VM ja Katri: Tuhansittain halauksia teille ja kaikkea hyvää :)[/color]/b]
[b][color=crimson](.): Loma oli ja meni, ja ihanaa oli :) Sain kyllä rentouduttua ja nyt on mielikin paljon parempi. Aurinko antaa aina lupauksen uudesta elämästä, kun ruohokin alkaa vihertää, ilma lämmetä jne. Ensi viikolla pääsen gynelle juttelemaan ja sitten aloitetaan alustavat tutkimuksetkin. Verikokeilla varmaan ovulaatio tsekataan jne. Sitä odotellessa :) [/color]/b]
[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]
Rentouttavaa viikonloppua ja halauksia kaikille!
en ole juurikaan viimeiseen kuukauteen tänne kirjoitellut kun tuntui että pää hajoaa jos koko ajan miettii mahkuja raskautumiseen...MUTTA
tänään testasin selkeän plussan kp 30/30-36 ja viikon verran ovat tissit olleet ajoittain ihan omituiset. Muita oireita ei ole ollut !!
Pelkopeikko nosti heti testin nähtyäni päätään ja mietin miten tämä raskaus sujuu jne..
Lokakuullahan mulla oli se tuulimuna ja silloin oli kamalaa öllötys 24-h vrks.ssa, väsymystä ja kaikenmaailman muita oireita.
Tässä kierrossahan en syönyt mitään clomeja ja teroja ja pari viikkoa sitten bongasin vuosisadan limat kun siihen asti joka kierto olikin yhtä kuivaa kun saharassa : -)
Sitten vaan aktiivisesti pupuiltiin kolmeana peräkkäisenä iltana ja yes tuotti tulosta ...
Pää on ihan sekaisin ja tulen takasin kunhan järki palaa takaisin !!
Isotikru
Haahuilla puhaltavat nyt tosiaan uudet tuulet, jes!
Äläkä Isotikru pohdi niitä oireita...mulla kun oli kesällä se tuulimuna, niin oireita löytyi täältäkin öllö-olosta tissien arkuuteen, kamalaan väsymykseen jne. No, tuulimunahan se sitten oli, joten en oikein enää usko noihin oireisiin ja oireettomuuksiin...siskolla koko raskaus oli täysin oireeton, oksenti kaksi kertaa koko aikana, tissit aavistuksen arat ja siinä se. Terve vauva syntyi muutama kuukausi sitten. Siitä lähdetään, että kaikki menee nyt hyvin :) Nautihan olostasi!
(.): Omaa napaa on pakko laittaa....mulla on nyt piinaviikot käsillä. Mutta heti jos mä alan laitella oireita tai muita tänne, niin pudottakaa mut maanpinnalle :D Itseasiassa en tiedä millon tädin pitäis tulla, enkä aio sitä laskeakaan, mutta nyt siis mennään EHKÄ kp23/35..terolut sotki kivasti tuon laskemisen :) Mutta peukuttakaa salaa silti...
että itse en tärppiin ollenkaan usko, kun oli viime kierrossa se terolutkin käytössä, mutta tiedätte kuumeilevan mielen...;) Siinä mielessä peukutukset ei ainakaan pahaa tee, hih :)
Lisää vauva-uutisia, Lizie on saanut myös rakkauspakkauksensa :)
Kiitos kovasti ihanan odotuksen toivotuksista, tärppionnea sinullekin ja kaikille haahuille!
DreamOne ja nappula rv 21+3
Muutaman viikon olen haahuilijoita seurannut taustalta ja nyt ajattelin itsekin liittyä joukkoon.
Minulla on sikäli erilainen tausta kuin monella haahuilijalla, että en ole kokenut spontaania keskenmenoa. Sen sijaan minulle on tehty raskauden keskeytys. Tässä pitkä pätkä omaa napaa, mikäli jotakuta sattuu kiinnostamaan...
Viime lokakuussa päätimme avomieheni kanssa jättää ehkäisyn pois ja antaa jälkikasvun tulla, jos sellaista on tullakseen. No heti tärppäsi. Raskauteni oli melko helppo. Ei suurempia pahoinvointeja, ainoastaan rintojen arkuutta ja melkoista väsymystä. Kaikki tuntui siis hyvältä.
-Vielä helmikuuhun asti. Osallistuimme kunnan tarjoamiin seuloihin ja veriseulan perusteella meille ehdotettiin jatkotutkimuksia. Kävimme lapsivesipunktiossa ja pitkät kaksi viikkoa odotimme tuloksia huolensekaisin tunnelmin. Tulokset tulivat ja murskasivat kesävauvahaaveemme. Meidän pikkuisellamme todettiin 18-trisomia. Jäljelle jääneet vaihtoehdot olivat kaikki huonoja ja niistä täytyi valita se meidän mielestämme vähiten huonoin. Siispä päädyimme raskauden keskeytykseen. Keskeytys tehtiin maaliskuun alussa raskausviikolla 19+5.
Nyt jäljellä on kova ikävä ja suru. Pakko on kuitenkin koittaa jatkaa eteenpäin, mielestäni ei ole muita vaihtoehtoja. Olemme mieheni kanssa todenneet, että Paapero ei tietenkään haihdu mielestämme, mutta olemme silti halukkaita yrittämään uudemman kerran heti kun mahdollista. Nyt siis odottelen huhtikuun puoliväliä, jolloin minulle tehdään jälkitarkastus. Sen jälkeen toivon mukaan saamme luvan ryhtyä uusiin yrityksiin. Siihen asti täytyy tyytyä haaveisiin ja toivoa, että samanlainen äärettömän huono onni ei seuraa meitä jatkossa.
Jos siis huolitte joukkoonne, niin: Olen 24-vuotias, mies 28-vuotias. Ensimmäisestä haaveilemme. Yksi raskauden keskeytys 03/07.
Siru-Sofia
Heippa kaikille!
Toivottavasti Villiinalla on hauskaa pohjosessa. Yritetäänhän nyt tsempata ja kirjoitella paljon että ei tipahdeta listojen hännille =)
ON: Kuvotus aina välillä vähän nousee pintaan ja väsyttää, mutta mukavaahan tämä on. Pelko vain kuristaa rinta-alassa kun keskenmenoja kerkesi olla kolme ennen tätä. Ensi viikolla olisi kyllä aika gynelle (keskenmenojen takia), että siellähän sitä saa varmaan purkaa myös sydäntään.
Onkos ketään oviksen metsästyksessä? Tai piinailemassa?? Kyllä me vaan kohta kaikki siirrytään tuonne odotus puolelle ihmettelemään =0 tsempityksiä kaikille paljon,
toivoo,
Pakkastaivas 4+1(?)