Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus koskaan pääty. Sitä seuraa toisenlainen tuska lapsenlapsettomuus

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut jättäytyy vapaaehtoisesti lapsettomaksi 

Vierailija
2/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kaikki lapsellisetkaan saa lapsenlapsia. 

Jos aivan valtava hoivavietti, niin että kokee sitä "tuskaa", onhan keinoja siihen, ei tarvitsisi velloa tuskassaan vuosikymmeniä?

Adoptiolapsi? Sijoitettu lapsi? Mutta ei, pitää olla omat geenit, itse tehty. Lapsen täytyy näyttää itseltä. Tavallaan ymmärrän ja toisaalta en. Jos ei sitä omaa voi mitenkään saada, ja kokee kovaa tuskaa asiasta, niin miksi ei "laske vaatimustasoa", täytyykö lapsen olla välttämättä omista geeneistä "mini-me".... 

Tiedän että monet, asiaa itse kokemattomat, sanovat ettei se ole sama asia. Tai että vain biologisesti omaa voi aidosti rakastaa. Pah. Olen kuullut vertauksen, että eihän puolisokaan ole biologista sukua, ja rakkauden tunne voi olla aivan huumaava. Rakkauteen ei tarvita samoja geenejä.

Minä ja moni muu jotka oikeasti tietävät mitä on olla adoptio- tai sijaisvanhempi, voi kertoa, että ei-biologinen lapsi täyttää kyllä lapsen paikan aivan kokonaan ja täydelleen. Perhe ja rakkaus on muutakin kuin biologiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on luvannut lapsenlapsia? Vaikka olisi useampi oma lapsi, ei välttämättä näe koskaan lapsenlapsia. 

Niitä ei synny, ei pysytä väleissä, asutaan toisella puolella maapalloa, tai ne syntyvät vasta kun itsellä dementia jo pitkällä. Sekin on mahdollista. Ihmiset saa lapsia tosi myöhään. 

Vierailija
4/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat mielestään niin erinomaisia geeniensä suhteen että tuo lisääntymisvietti memee jo hulluuden puolelle...

Vierailija
5/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei adoptoinut? Rikosrekisterissä hurja menneisyys?

Vierailija
6/6 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sai minut räjähtämään nauruun. Hulluja on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän