40+ miehet, joko yöpissalla on käytävä
Kommentit (16)
Eipä ole vielä ollut eturauhas vaivoja,
Mutta en yhtään epäile, etteikö niitä saattaisi tulla, srvan ( 20-30) kahden-kolmenkymmenen vuoden aikana.
Katsos ap, niistä kun ei itse voi päättää.
Kuten ei myöskään naisten erilaistista vaihdevuosi oireista ja ongekmistakaan.
Olen aina käynyt 1-2 kertaa yössä pissalla, ihan samalla tavalla nuoresta asti. Ei haittaa mitenkään uniani.
Kerran yössä. Ja tämä on ollut kyllä tilanne niin pitkään kuin muista ihan alle 10-vuotiaasta asti.
Ikää nyt 50
Sukupuolesta riippumatta on hämmästyttävän helppoa opettaa itsensä siihen että pissalla on "pakko" käydä heti kun rakossa on edes pikku tippa.
On kausia että on joka yö käytävä ja toisaalta välillä taas kausia ettei tarvitse käydä
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolesta riippumatta on hämmästyttävän helppoa opettaa itsensä siihen että pissalla on "pakko" käydä heti kun rakossa on edes pikku tippa.
Tästä tavasta on sitten ihan he le ve tin vaikeaa oppia pois.
Olen 65 ja ei ole minkäänlaista tarvetta käydä yöllä vessassa. Hieman ennen nukkumaanmenoa käyn pissalla ja seuraavan kerran tarvitsee käydä aamulla, kun herään.
Yöpissailu on kyllä mukavampi vaiva kuin ne kusihousut.
Eli ei varmaan ap:n kannata jatkaa asian tiimoilta haastamista. :D
Minulla on tiiviit sisäkalut vaikka olen 60+ mutta vaimo joka on muutaman vuoden yli 40 lirauttelee nykyään "yhtenään", tena jatkuvasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tiiviit sisäkalut vaikka olen 60+ mutta vaimo joka on muutaman vuoden yli 40 lirauttelee nykyään "yhtenään", tena jatkuvasti käytössä.
Mikä on "tena"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "tena"?
TENA Discreet Protect+ Maxi Night, Inkontinenssisuoja virtsankarkailuun naisille. https://www.shop.tena.fi/fi/product/tena-discreet-protect-maxi-night--i…
Joka yö 1-2 kertaa