Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten klassinen pukeutuminen (esim. Sherlock Holmes, suomalaiset kansallispuvut, merimiestakit jne)

Vierailija
28.02.2025 |

En tiedä miksi mutta itse rakastuisin heti jos mies osaisi yhdistellä vaatteita, ja nimenomaan joitain vanhaan malliin leikattuja vaatekappaleita hyvin. En yhtään syty puvusta siten kuin se käsitetään nykyaikana, enkä huonoista materiaaleista. Mutta jos miehellä olisi vaikkapa luonnonkuiduista valmistettu kaksirivinen takki niin kapsahtaisin kaulaan tutkimaan asiaa. Voisiko miesten pukeutumisen jotenkin pyyhkiä alkamaan alusta? Nykymuoti aika kamalaa muutoinkin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun naiset alkavat pukeutua hameisiin ja mekkoihin miehetkin ryhdistäytyvät. Mistä vetoa.

Pukeudun itse kauniisti. Mutta kenelle? Muovisekoitteisiin markettihousuihin pukeutuvalle naistenhaukkujalle vissiin. Sitäpaitsi miksi miehen on mahdoton nähdä vaivaa ilman että se on muista riippuvaista? Jotain luonnetta nyt sentään!

Jos nainen haluaa näyttää ehdoin tahdoin luotaantyöntävältä sukupuolettomalta monsterilta niin enpä miehenä vaivautuisi tälläisten ympäröimänä panostamaan  laadukkaaseen villakangastakkiin  tweedlakilla. Mitä suotta.

Tottakai muutos tässäkään ei tapahdu yössä eikä sen tarvitsekaan. Ehkä elämme älyvapaan surkeilun aikoja vielä kunnon tovin jo taloussyistä.

Vierailija
22/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Tämän takia haluan deittailla jousimiehiä koska jotenkin osaavat pukeutua paljon paremmin kun keskivertotyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas se on kevät tullut ja hormonit hyrrää kun naiset potkii rakkaudesta kuten hevoset kesälaitumella hirnuessaan.

Vierailija
24/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pukeutuu noin, osaa jopa itse ommella ja vieläpä paremmin kuin jotkut pukuräätälit. Kyllä myönnän että tämä kiinnitti ensimmäisenä huomiota hänen ulkonäössään, en edes korviksia tajunnut ennen kuin tiedostin pukeutumisen. Osaa toi kotona pultsariltakin näyttää, että ei se koko ajan keikarivaatteissa ole.

Vierailija
25/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tämän takia haluan deittailla jousimiehiä koska jotenkin osaavat pukeutua paljon paremmin kun keskivertotyypit.

Eivätkä osaa. Vesimiehet on tosin vielä onnettomampia.

Vierailija
26/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas se on kevät tullut ja hormonit hyrrää kun naiset potkii rakkaudesta kuten hevoset kesälaitumella hirnuessaan.

Joko säkin olet taas Tinderissä? Likettelemässä eksiä kun oot jo kaiken kansan käynyt läpi.

Vierailija
27/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun naiset alkavat pukeutua hameisiin ja mekkoihin miehetkin ryhdistäytyvät. Mistä vetoa.

Pukeudun itse kauniisti. Mutta kenelle? Muovisekoitteisiin markettihousuihin pukeutuvalle naistenhaukkujalle vissiin. Sitäpaitsi miksi miehen on mahdoton nähdä vaivaa ilman että se on muista riippuvaista? Jotain luonnetta nyt sentään!

Jos nainen haluaa näyttää ehdoin tahdoin luotaantyöntävältä sukupuolettomalta monsterilta niin enpä miehenä vaivautuisi tälläisten ympäröimänä panostamaan  laadukkaaseen villakangastakkiin  tweedlakilla. Mitä suotta.

Tottakai muutos tässäkään ei tapahdu yössä eikä sen tarvitsekaan. Ehkä elämme älyvapaan surkeilun aikoja vielä kunnon tovin jo taloussyistä.

Ai vielä kunnon tovin? Kyllä tässä ehtii jo sukupolvi vanheta ennen kuin täältä noustaan, talous tarvitsee ainakin pari sotaa tosin siitä hyötyy ensimmäisenä rikkaimmat valtiot. Minä näytän vielä ihan kivalta hameessa mutta en kai enää silloin kun sinä viimein vaivaudut laittamaan kauniin takin ja kivan kotsan päähäsi.

Vierailija
28/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua näkee aina silloin tällöin Riihimäellä, Lappeenrannassa ja parilla pikkupaikkakunnalla. Mutta....sormessani on rengas. :)

Vierailija
30/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua näkee aina silloin tällöin Riihimäellä, Lappeenrannassa ja parilla pikkupaikkakunnalla. Mutta....sormessani on rengas. :)

No onnekas se akka. Ainakin vaatteet tehneet tehtävänsä. Mutta missä MINUN hyvin pukeutuva mieheni on? Ukkomiehiin viitti kompastua.

Vierailija
31/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko säkin olet taas Tinderissä? Likettelemässä eksiä kun oot jo kaiken kansan käynyt läpi.

Etkö ymmärrä huumoria vai mikä on? En ole koskaan ollut tinderissä, eksiä ei ole, koska olen onnellisesti naimisissa oleva mies. =) Oliko muuta?

Vierailija
32/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä huumoria vai mikä on? En ole koskaan ollut tinderissä, eksiä ei ole, koska olen onnellisesti naimisissa oleva mies. =) Oliko muuta?

Miten naikkarissa oleminen sulkee eksät pois?

Vierailija
33/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole seksikkäämpää kuin mies wäinämöislakissa, jossa on virkattu antenni. 

Vierailija
34/37 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naikkarissa oleminen sulkee eksät pois?

Kysytkö vakavissasi? Ei ole ollut muita naisia kuin tuo yksi koko elämän ajan, joten ei ole eksän eksää. =)

Vierailija
35/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... haluat että pukeudun merimiesasuun tai Sherlok Holmesiksi?

Vierailija
37/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin kerran tällaisen, sillä oli joku alkava vaatekokoelma, pieni mutta laadukkaista vaatekappaleista. Paralla ei ollut hajuakaan miten niitä yhdistellään. Osti hienot ruskeat kengät ja veti ne jalkaansa mustien farkkujen kanssa! Olin kuolla myötähäpeästä. Miten ihmeessä hyvä maku ei takaa tyylitajua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi