Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit ei arvosta enää koskaan?

Vierailija
27.02.2025 |

Mokasin vuosia sitten työpaikallani tekemällä työtehtävän täysin päin honkia. Olin uusi, minulla ei ollut laajaa kokemusta ja osaamista, sanoin, etten osaa tehdä sitä. Pyysin apua, kukaan ei auttanut (esim. ei vastannut minulle mitään), yritin siirtää erittäin vaativan tehtävän pois itseltäni alalla pitkään ollelle ja minua paljon kokeneemmille, kukaan ei huolinut. Yritin ja yritin, meni pieleen. Myöhemmin esimies totesi, että työtehtävä oli liian vaikea aloittelijalle. Silloin tuntui ihan hyvältä, että tämä tiedostettiin.

Olen ollut nyt 7 vuotta talossa, tehnyt niska limassa töitä, haluan olla hyvä työssäni ja olen oppinut ja osaava. Olen menestynyt hyvin ja edennyt urallani. Esimies on tyytyväinen ja minulla on erittäin vastuullinen työ. Minusta kuitenkin puhutaan laajassa naisvaltaisessa työpaikassa edelleen pahaa tuosta mokasta. Ns. työkaverit eivät arvosta tekemistäni yhtään, kun kommentoin jotain sille jopa naureskellaan, kun joku arvostettu henkilö kohta toistaa sanomaani niin se on maailman paras keksintö, jos kukaan ei keksi toistaa minua, mutta sanomisiini viitataan jälkikäteen niin käytetään muotoa "joku sanoi", vaikka olisin sanonut asian 2 min aiemmin (kaikkien muiden nimet kyllä muistetaan), päälleni puhutaan jatkuvasti ja minua pidetään muiden sihteerinä (voitko linkata jonkun materiaalin). Suoraan sanottuna pelottaa ilmoittaa, että olen valittu merkittävään tehtävään edustamaan työpaikkaani ihan esimieheni taholta.  Loppuuko tämä vähättely ja arvostuksen puute koskaan? Tai mitä voi tehdä ansaitakseen sen takaisin, ei vissiin ainakaan tekemällä työnsä prikulleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai niin nuori ettet tajua etä jokainen töppää joskus?

Vierailija
2/3 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tajuan sen hyvin, mutta kommenttiasi en tajua, tätä vähättelyä on jatkunut 6v ja 10kk. Olin ollut 2kk silloin talossa. Kysymys ei ollut mokastani vaan siitä kauanko työkaverini jaksavat vähätellä minua tämän mokan takia ja loppuuko se koskaan. Nyt on mennyt tosiaan vasta tuo 6v 10kk.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi