Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan töissä päiviä, jolloin ei oikein tapahdu mitään ja silti työpäivän jälkeen olo on väsynyt ja voimaton?

Vierailija
27.02.2025 |

Koska vaikka ei ns tapahdu kauheasti mitään, pitää kuitenkin koko ajan olla työmoodissa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä ei tee mitään,nii kyllä se väsyttää. Aikakaan ei kulu jouhevasti.

Vierailija
2/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuin taikaiskusta joka päivä kun olen kotiovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä,koska työni ei kiinnosta pätkääkään.Tällä hetkellä ei vaan ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
4/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Väsynyt olo teki tai ei. Koneen äärellä koko päivä niin tulee nuutunut olo. Aivan eri olo kun touhuaa oman tahdin mukaan, ulkoilee jne. 

Vierailija
5/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täälläkin. Se johtuu kaikista turhista lääkkeistä, mit joudun ottamaan. Joudun käveleen n kilsan eestaas NS töihin ja takas kaikki muut päivät, paitsi ke viikolla. Koko ens viikko o onneks lomaa sieltä hullujen huoneelta !! Siltä siellä musta tuntuu olla. Siel o suurin osa pelkkiä hulluja. NS vahteja o liian vähän. Yhdelle ihmiselle pitäisi olla 2-3 vahdittavaa kerralla. Siel o aina yli 20 ihmistä näiden lisäksi. NS vahteja on vain n 5-6, kaikki nykyään naisia, miehiä on ani harvoin. Mä ainakin oon todella väsynyt aina, ku sinne sekopäiden joukkoon joudun menemään.........

Vierailija
6/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet?

Olen palkanlaskija ja 99% etätöissä. Joskus pelaan työajalla Pleikkarilla, kun ei vaan jaksa kiinnostaa työnteko. M28

Vierailija
7/7 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole tekemisestä pulaa. Hyvä jos ehtii pakolliset tekemään annetussa ajassa. Jokaiselle minuutille on kolme tehtävää yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän