Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö JOKA PÄIVÄ terveellisesti

Vierailija
27.02.2025 |

Tai lipsutko ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti ja sen lisäksi herkkuja. Noudatan ajatusta 80% terveellisesti ja 20% mitä haluan. Liikun myös paljon. Hyvin toimii :)

Vierailija
22/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei kai nyt kukaan mitään paskaa tunkisi suuhunsa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla syön. 200€/kk riittää.

Vierailija
24/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin  syön ihan joka päivä terveellisesti. Miksi tekisin toisin?

Minä syön normaalisti ravitsemussuosituksen mukaan. Ravitsemuspyramidi lupaa kuitenkin sen pyramidien huipun verran sattumia, jotka ovat tavallisesta terveellisestä ruoasta poikkeavia herkkuja. Minulle se voi olla 100 grammaa perunalastuja, leivos tai jotain muuta vastaavaa kerran viikossa. Olen tyytyväinen siihen, että on joustoa ja saa yhtenä päivänä viikossa juhlantuntua arkeen.

Vierailija
25/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joka päivä salaattia ja vihanneksia. Silloin tällöin rasvatonta lihaa tai kalaa. Sokerittomia juomia(ei keinomakeutettuja) ja jugurtteja. Olen terveyden perikuva.

N 54

Vierailija
26/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauraa, rahkaa, raejuustoa, papuja, kasviksia, jauhelihaa, marjoja ja hedelmiä, ruis- ja näkkileipää sulatejuustolla. Noista koostuu oma ruokavalio koko lailla.

Vierailija
27/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain terveellisesti, koska olen laiska, en jaksa miettiä mikä limu, karkki, sipsi, jäätelö tai pulla olisi hyvää, lisäksi pitäisi miettiä dippien ja juomien yms yhteensopivuus, joo ei kiinnosta, joten ostamatta jää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi