Syötkö JOKA PÄIVÄ terveellisesti
Kommentit (27)
Tietenkin. Ei kai nyt kukaan mitään paskaa tunkisi suuhunsa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin syön ihan joka päivä terveellisesti. Miksi tekisin toisin?
Minä syön normaalisti ravitsemussuosituksen mukaan. Ravitsemuspyramidi lupaa kuitenkin sen pyramidien huipun verran sattumia, jotka ovat tavallisesta terveellisestä ruoasta poikkeavia herkkuja. Minulle se voi olla 100 grammaa perunalastuja, leivos tai jotain muuta vastaavaa kerran viikossa. Olen tyytyväinen siihen, että on joustoa ja saa yhtenä päivänä viikossa juhlantuntua arkeen.
Kyllä. Joka päivä salaattia ja vihanneksia. Silloin tällöin rasvatonta lihaa tai kalaa. Sokerittomia juomia(ei keinomakeutettuja) ja jugurtteja. Olen terveyden perikuva.
N 54
Kauraa, rahkaa, raejuustoa, papuja, kasviksia, jauhelihaa, marjoja ja hedelmiä, ruis- ja näkkileipää sulatejuustolla. Noista koostuu oma ruokavalio koko lailla.
Syön vain terveellisesti, koska olen laiska, en jaksa miettiä mikä limu, karkki, sipsi, jäätelö tai pulla olisi hyvää, lisäksi pitäisi miettiä dippien ja juomien yms yhteensopivuus, joo ei kiinnosta, joten ostamatta jää.
Syön terveellisesti ja sen lisäksi herkkuja. Noudatan ajatusta 80% terveellisesti ja 20% mitä haluan. Liikun myös paljon. Hyvin toimii :)