Olen iso ja lihaksikas mies
En ikinä voisi ottaa naista väkisin, vaikka varmaan kamppaililajeja harrastamattomia kyllä. Vaimo haukkuu vätykseksi ja seksiä on vähän. Tänään kävelylenkillä hän alkoi potkimaan minua ja haukkui lisää. Katsoin sopivan kohdan ja heitin hänet lumikinokseen. Hän sanoi, että en olekaan niin vässykkä ja seksiä tuli. Mielestäni sairasta.
Kommentit (8)
Et voisi ottaa naista väkisin, mutta kamppailulajeja harrastamattomia kyllä? Mitä aktuaalista pimppiä?
Kyse ei ole siitä. Ymmärtätte väärin. Väkisin ei saa ottaa ketään. Se ihmetyttää että kun heittää jonkun lumikinokseen niin se on miehekästä. Mielestäni päinvastoin.
Mies ei saa olla liian kiltti ja nössö. Ei sellaista arvosta kukaan nainen, oli mies minkä kokoinen vaan. Naiset arvostaa miestä joka tuntee oman arvonsa ja käyttäytyy naisen kanssa kuten mies, eli tietää mitä tekee naista tyydyttäessään. Vaimosi ilmeisesti haluaisi, että käyttäisitä välillä isomman oikeutta häneenkin. Veikkaan, että olet nuorena ollut kiimaisempi ja määrätietoisempi otteissasi, kun testot on pursuneet korvista. Sitä vaimosi varmaan haikailee vieläkin.
Panopate vauhdissa taas neuvonnassaan.
Olen nainen ja sen verran viturallaan luonteen puolesta, että voisin toimia noin. Olen ollut ainakin yhdelle miehelle ilkeä kun en silloin turhautuneena enää osannut järkevämmin saada viestiäni perille. Provosoin kunnes pisti minut kuriin :D
Olisin ihan fiiliksissä jos iso ja lihaksikas mies eli juuri vaikka tuo oma mies heittäisi minut lumihankeen. Mutta hän on vakava, tosikko nössö eikä se ole niin kivaa kun kaikki pitää pyytää eikä mies osaa ottaa ohjia
En kyllä provosoisi mitään hermoheikkoa naistenhakkaajaa, ei se ole oikeasti miehekästä että epävarmuuttaan satuttaa toista ja siinä voisi minulta lähteä henki.
Vaikea sanoa. Mutta en kyllä väkivaltaa hyväksy. Olet sitten lihaksikas tai et.
Voikos kaunis nainen sanoa, otan tuon miehen kun siihen pystyn?