Apuna ry:n perustaja Heidi Jaari
Kommentit (279)
Rahhoo suatu 2019-2021 vain vähä yli miljoona avustuksina.
Aivan mieletön summa!
Heidi oli myös varaton yhden ketjun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Heidi syntyjään Jaari vai avioliiton kautta?
Avioliiton. Tosin petti miestään mut nimi jäi.
Mikä oli tyttönimi? Onko hän siis eronnut? Ja nyt sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Heidi syntyjään Jaari vai avioliiton kautta?
Avioliiton. Tosin petti miestään mut nimi jäi.
Mikä oli tyttönimi? Onko hän siis eronnut? Ja nyt sinkku?
Onko yleistä tietoa, että on pettänyt miestään?
Vierailija kirjoitti:
Rahhoo suatu 2019-2021 vain vähä yli miljoona avustuksina.
Aivan mieletön summa!
Heidi oli myös varaton yhden ketjun mukaan.
Pieni summa, kun avun tarpeessa olevia on paljon. Tuhannelle jaettuna vain 1000€
Vierailija kirjoitti:
Miksi avustusjärjestö käyttää sivustollaan sellaisten yritysten logoja, jotka eivät ole toiminnassa mukana, ja eivät ole antaneet lupaa logojensa käyttöön?
Tämä!
Onko Heidiltä kysytty asiasta, jos ei niin joku voisi kysyä?
Olisi varmaan taas ihan tietämätön asiasta. Joku laittanut logot sivuille ja Heidi-raukka on tullut näin "huijatuksi".
Miksi Heidi ei pyydä anteeksi ihmisiltä, keiden rahat on huijattu apunassa? Miksi Heidi ei maksa heille rahoja, mutta itse tuhlaa?
Mitenkäs sitten kun syytätkin aidosti kriisitynyttä ihmistä joka viimeisenä oljenkortenaan on joutunut julkaisemaan kipeitä juttujaan, että selviäisi kriisin läpi?
Miltäköhän semmosesta tuntuisi joutua nyt epäilyksen kohteeksi tämmöisessä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttikös tää anteeksi pekan tarinaa omassa vaalityössään hyväksi? En kyllä ikinä äänestäs tollasta ihmistä päättäjäksi, joka julkaisee toisen perheen lapsen kiusaamisesta, suisidista ja isän kuolemasta nettiin. Tosi sairas nainen.
Se Pekan tarina oli valhetta!
Tai jos haluaa auttaa oikeasti hätääkärsiviä ihmisiä jotka eivät muualta apua saa ja haluaa käyttää tuommoista porsaanreikää ihmisten auttamiseen eikä huijaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten kun syytätkin aidosti kriisitynyttä ihmistä joka viimeisenä oljenkortenaan on joutunut julkaisemaan kipeitä juttujaan, että selviäisi kriisin läpi?
Miltäköhän semmosesta tuntuisi joutua nyt epäilyksen kohteeksi tämmöisessä?
Ensinnäkään tuskin yksikään tuolla Apunan sivuilla julkaistuista tarinoista on ollut mitään muuta kuin huijausta. Yhteiskunta kyllä auttaa kriisin läpi monin tavoin, ei siihen mitään hämäräperäistä yksityistä someryhmää tarvita.
Jos niin äärimmäisen epätodennäköistä olisi, että siellä olisi edes yksi vähänkään totuutta sisältävä tarina, niin eihän tällaisella henkilöllä olisi silloin mitään salattavaa poliisilta.
Joten todellakin poliisitutkintaan jokainen joka on tuota kautta rahaa saanut. Rehellisillä ei pelättävää, vain huijareilla. Ja Apunalla. Ja niinhän poliisi tutkiikin nyt Apunan toiminnan. Kyllä sieltä tileiltä tiedot löytyvät ja Facebookista poistetut julkaisutkin saadaan kyllä viranomaisten toimesta kaivettua esille.
Tuo säälikortin käyttö on nyt loppu Apunan tapauksessa.
No en itse uskalla tuon enempää puolustella kun mun jodeli jo teilattiin tuolla toisessa keskustelussa ja entisenä avustettavana koen tämän aika ikävänä keskusteluna.
Ei jotenkin asiallista. Varmasti harkinnan paikka tuon viestinnän ja sen osalta etteivät ottaneet lisää auttajia pyörittämään hommaa mistä nämä epäilyt nyt jne
Fakta on kuitenkin se, että jengiä jää näiden yhteiskunnan turvaverkkojen ulkopuolelle,ihan hirveitä tilanteita on ja se että saadaan ihmiset auttamaan toisiaan on tässä maailmantilanteessa tosi tärkeä asia.
Jos kaiken ton lynkkaamisenergian nämä arvon insinöörit vaikka käyttäisivät pohdintaan miten tämmöisen auttamishomman saisi pyörimään ilman väärinkäytöksen mahdollisuutta niin olis arvokkaampaa kyllä.
Miten oppivelvollisuus takaa kengät?
Vierailija kirjoitti:
No en itse uskalla tuon enempää puolustella kun mun jodeli jo teilattiin tuolla toisessa keskustelussa ja entisenä avustettavana koen tämän aika ikävänä keskusteluna.
Ei jotenkin asiallista. Varmasti harkinnan paikka tuon viestinnän ja sen osalta etteivät ottaneet lisää auttajia pyörittämään hommaa mistä nämä epäilyt nyt jne
Fakta on kuitenkin se, että jengiä jää näiden yhteiskunnan turvaverkkojen ulkopuolelle,ihan hirveitä tilanteita on ja se että saadaan ihmiset auttamaan toisiaan on tässä maailmantilanteessa tosi tärkeä asia.Jos kaiken ton lynkkaamisenergian nämä arvon insinöörit vaikka käyttäisivät pohdintaan miten tämmöisen auttamishomman saisi pyörimään ilman väärinkäytöksen mahdollisuutta niin olis arvokkaampaa kyllä.
Mellu, sun kirjoitustyylin tunnistaa liian helposti. Älä viitsi enää, sun rahantulosi loppui jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten oppivelvollisuus takaa kengät?
Aika kalliit kengät kun niihin kerättiin 14 500 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kuitenkin se, että jengiä jää näiden yhteiskunnan turvaverkkojen ulkopuolelle,ihan hirveitä tilanteita on ja se että saadaan ihmiset auttamaan toisiaan on tässä maailmantilanteessa tosi tärkeä asia.Jos kaiken ton lynkkaamisenergian nämä arvon insinöörit vaikka käyttäisivät pohdintaan miten tämmöisen auttamishomman saisi pyörimään ilman väärinkäytöksen mahdollisuutta niin olis arvokkaampaa kyllä.
Joo joo, Kela katosi maanjäristyksessä ja taivas putosi niskaan ja kaikki lailliset hyväntekeväisyysjärjestöt lopettivat yhdessä yössä toimintansa. Joten antakaa vain rahaa Heidille ja Merjalle! Nykyiset miljoonat eivät riitä, pitää saada lisää makeaa elämää!
Kuten todettu, tuo lainattu viesti on niin selvästi Mellun kynästä kun on täsmälleen samaa tarinaa ja tyyliä kuin kaikki paska siellä Apunan ryhmässä.
Mä tiedän henkilökohtaisesti ja täysin varmasti henkilön, joka keksityllä tarinalla sai lahjoituksia Apunalta n.1000€. Koska "Erityislapsilla ei ollut edes ruokaa jääkaapissa". Todellisuudessa kyseinen henkilö on päihdesairas ja kaikki Apunalta saatu raha käytettiin huumeisiin. Tämän jälkeen oon kyseinalaistanut jokaisen tarinan ja miettinyt, miten helppo huijaus tämä on.
Ei ole totta. Valitettavasti viimeistään siinä vaiheessa,kun toimeentulotuki siirtyi Kelalle alkoivat monet ongelmat.
Yhteiskunnan turvaverkko ei vaan enää ole mitä se oli vaikka kymmenen vuotta sitten, kun moniongelmainen sai oman sosiaalityöntekijän jonka kanssa katsottiin asiat kuntoon ja elämä sai jatkua.
Tässä jotenkin unohtuu miten kriisi voi viedä toimintakyvyn täysin ja jos se on vielä toistuvaa sorttia niin ei vaan olla enää ihan samalla viivalla tavallisen tallaajan kanssa.
Nykypäivänä on täysin mahdollista, että jopa lapsiperhe putoaa tuon turvaverkon läpi. Valitettavasti tilanne nyt vaan on se.
Varmaan voi. Laita s-postia @finnair.fi.