Ois kivan näköinen takki mutta polyesteriä 100
Kommentit (4)
Eipä ole näkynyt kunnollisia takkeja aikoihin. Mihin hävisi story, hyvä takin tekijä. Muovista otan vain pakosta ja paikkaan parhaat entiset takit. Kertakäyttökamaa on nykyvaatteet.
Monet takit ovat polyesteriä, siis eräänlaista muovia. Esim. toppatakeissa yleinen päällysmateriaali. Minullakin on varmaan useita. Myös joku kevättrenssi. Vaikea sanoa, kannattaako tilata. Polyesterkevättakki ei ole yhtään lämmin, jos ei ole lämmintä vuoria. Uusin kevättakkini on puuvillaa suureksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Monet takit ovat polyesteriä, siis eräänlaista muovia. Esim. toppatakeissa yleinen päällysmateriaali. Minullakin on varmaan useita. Myös joku kevättrenssi. Vaikea sanoa, kannattaako tilata. Polyesterkevättakki ei ole yhtään lämmin, jos ei ole lämmintä vuoria. Uusin kevättakkini on puuvillaa suureksi osaksi.
Minulla oli yksi syystakki jossa polyesteriä 85 prossaa ja villaa 15 prossaa päällinen. Vuori 100 pros. polyesteriä. Takki oli kylmä, kuuma, nihkeä ja siis erittäin epämiellyttävä päällä. Siksi pitää nyt tutkailla tarkemmin minkä ostan. En tarvi kuin yhden takin.
Ap.
Minä takin ostoa olen ajatellut.
Tv. Ap