Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ois kivan näköinen takki mutta polyesteriä 100

Vierailija
27.02.2025 |

prossaa. Uskaltaakohan tilata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin miehesi on viimeksi komentanut sinut polvelleen pimppi-pylly -käsittelyä varten? Käsittely sisältää lihavan pyllyn piiskauksen tulipunaiseksi, pimpin ja lopulta pyllyreiän sormettamisen ja öljyttyjen reikien nainnin jättidildolla :)

Minä takin ostoa olen ajatellut. 

Tv. Ap

Vierailija
2/4 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näkynyt kunnollisia takkeja aikoihin. Mihin hävisi story, hyvä takin tekijä. Muovista otan vain pakosta ja paikkaan parhaat entiset takit. Kertakäyttökamaa on nykyvaatteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet takit ovat polyesteriä, siis eräänlaista muovia. Esim. toppatakeissa yleinen päällysmateriaali. Minullakin on varmaan useita. Myös joku kevättrenssi. Vaikea sanoa, kannattaako tilata. Polyesterkevättakki ei ole yhtään lämmin, jos ei ole lämmintä vuoria. Uusin kevättakkini on puuvillaa suureksi osaksi. 

Vierailija
4/4 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet takit ovat polyesteriä, siis eräänlaista muovia. Esim. toppatakeissa yleinen päällysmateriaali. Minullakin on varmaan useita. Myös joku kevättrenssi. Vaikea sanoa, kannattaako tilata. Polyesterkevättakki ei ole yhtään lämmin, jos ei ole lämmintä vuoria. Uusin kevättakkini on puuvillaa suureksi osaksi. 

Minulla oli yksi syystakki jossa polyesteriä 85 prossaa ja villaa 15 prossaa päällinen. Vuori 100 pros. polyesteriä. Takki oli kylmä, kuuma, nihkeä ja siis erittäin epämiellyttävä päällä. Siksi pitää nyt tutkailla tarkemmin minkä ostan. En tarvi kuin yhden takin. 

Ap.