Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tälläiseen suhteeseen jäädä?

Vierailija
26.02.2025 |

Yhteisen aikuiset lapset. Pitkä yhteinen historia. Ei läheisyyttä aikoihin tai säännöllisesti. Ei käydä treffeillä, mies ei ehdota mitään eikä psaa koskaan tehdä päätöksiä. Sanoo aina että.päätä sä, ihan joka asiaan. On myös emotionaalisesti etäinen. Tekee töitä kotona ja jatkuvasti koneellaan. Ei ole kiinnostunut musta. Jos otan puheeksi niin on hetken erilainen ja sitten taas palaa entiseen käytökseen. Ja vielä se etten itse ole töissä vaan olen mt ongelmainen jos sillä on väliä. Se tietty pelottaa etten kelpaa kellekään tälläisenä, vaillinaisena

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tiedät sen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet työtön mt-ongelmainen, miehen kuitenkin on oltava täydellinen.

Jep jep

Vierailija
4/5 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi noin tule toimimaan, jotain on tehtävä. Molempien pitää tehdä suhteen eteen töitä, sinäkään et voi mt ongelmiin vedoten ajatella että vain miehesi pitää kantaa korret kekoon. Jaksatko sinä antaa hellyyttää ja vietellä? Miehesi on selvästi menettänyt ainakin toistaiseksi kiinnostuksen, entä sinä? Mitä sinä olisit valmis tekemään? 

Pakkohan keskustelu on avata, ja todeta että tällaisella jatkolla tulee väkisin ero. Jos ei todellista halua kummallakaan ole tehdä duunia suhteen parantamiseksi, niin sitten voi olla parempi erota. Ei sitä kande miettiä nyt saatko ketään, se on sen ajan murhe tai ei ole. Elämä on lyhyt eikä sitä pidä tuhlata huonossa suhteessa.

Vierailija
5/5 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän toi noin tule toimimaan, jotain on tehtävä. Molempien pitää tehdä suhteen eteen töitä, sinäkään et voi mt ongelmiin vedoten ajatella että vain miehesi pitää kantaa korret kekoon. Jaksatko sinä antaa hellyyttää ja vietellä? Miehesi on selvästi menettänyt ainakin toistaiseksi kiinnostuksen, entä sinä? Mitä sinä olisit valmis tekemään? 

Pakkohan keskustelu on avata, ja todeta että tällaisella jatkolla tulee väkisin ero. Jos ei todellista halua kummallakaan ole tehdä duunia suhteen parantamiseksi, niin sitten voi olla parempi erota. Ei sitä kande miettiä nyt saatko ketään, se on sen ajan murhe tai ei ole. Elämä on lyhyt eikä sitä pidä tuhlata huonossa suhteessa.

En mä ole koskaan osannut vietellä. Oon liian ujo ja introvertti siihen

Ap