Mitä mieltä olette uskovaisista, jotka eivät koskaan maksa velkojansa, jotka on lainannut "kaverilta"?
muutaman tällaisen "uskovaisen" veljen olen tavannut elämässäni ehkä 4 kpl, eivätkä ole maksaneet useiden satojen eurojen lainojaan minulle, ja silti käyvät kokouksissa ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. Itse en pidä tällaisia uskovaisia tosi uskovaisena, koska hehän ovat varkaita. Lainaat joltakin rahaa, lupaat maksaa, et maksa = olet varas ja matkalla helvettiin.
Kommentit (5)
Sanonta kuuluu, että kirkossa käyminen ei ole tae hyvyydestä. Eiväthän kaikki sairaalassa käyvät potilaatkaan reagoi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Sanonta kuuluu, että kirkossa käyminen ei ole tae hyvyydestä. Eiväthän kaikki sairaalassa käyvät potilaatkaan reagoi hoitoon.
nämä ovat helluntalaisia "veljiä"
Olen ihan samaa mieltä kuin muistakin jotka eivät maksa velkojaan. En ajattele ihmisistä eri tavalla samanlaisissa tilanteissa riippuen heidän vakaumuksestaan.
Ei nyt muutenkaan näköjään ota tuulta alleen sun haukkumisketju, kun vaan ite vastailet itsellesi.
Velkakirjan tekeminen kannattaa epävarmoissa tapauksissa.
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.