Mitä vastaat, kun Tinder-mätsi kysyy ammattiasi?
Vastaat rehellisesti ammattisi, vai suutut ja poistat mätsin.
Kerro vielä, mikä ammattisi on.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs merkitystä sillä ammatilla on, senhän valehtelee jokainen Tinderin käyttäjä muutenkin, joten sinne voi vastata tai kirjoittaa ihan mitä vain!
Pelkkää seksiä haet? Parisuhdetta ei valehtelemalla saa.
Kaikki miehet on kysyneet ja kaikille on vastattu.
Saakos sitä kysyä, mitä kaunis neiti tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Saakos sitä kysyä, mitä kaunis neiti tekee työkseen?
🤮
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä odotan lisää vastauksia. Toisessa ketjussa pidettiin suorastaa törkeänä ammatin kysymistä, koska se tarkoittaa vain, että gold diggerit haluaa selvittää tulotason
Kyllä se vaan antaa sellaisen kuvan, jos heti tervehdyksen jälkeen duunipaikkaa kyselee. Kyllä toinen sen sitten ajallaan jossain asiayhteydessä kertoo, jos on kertoakseen.
Itse olen työtön. Mutta se ei tarkoita sitä että olisin kouluttamaton ja/tai köyhä ja/tai jouten. Olen siitä onnekkaassa asemassa että ei töitä tarvitse tehdä, mutta aikani vietän kyllä virikkeellisesti.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi kertoisin naiselle, että olen pitkäaikaistyötön, kun naisille ei kelpaa pitkäaikaistyötön?
-mies32
Miksi edes olet Tinderissä, kun tiedät ettet kelpaa kellekään
Öö, koska haluan tyttöystävän ja päästä isäksi?
-mies32
Se lukee kyllä siellä profiilissa. Olen nainen ja DI, burnout-potilas. Jos tämä on jollekin liikaa niin saa mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon just sen mitä halutaan kuulla. Jos ei kahden eka deitin jälkeen lohkee, niin seuraava.
M22
Mistä sä tiedät minkä ammatin se naikkonen haluu kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi kertoisin naiselle, että olen pitkäaikaistyötön, kun naisille ei kelpaa pitkäaikaistyötön?
-mies32
-mies32
Kuka haluaa perustaa perheen pitkäsiksistyöttömän kanssa? Noin nuori voi hankki uuden ammatin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies32
-mies32
Kuka haluaa perustaa perheen pitkäsiksistyöttömän kanssa? Noin nuori voi hankki uuden ammatin
Nuoret naiset.
Nyt en ole Tinderissä mutta silloin kun olin niin tää olikin paha kysymys, sillä kokemukseni mukaan ammatttini ei herätä mitään jihaa-huutoja yleensä vastapuolessa. Siivoan työkseni ja käytän mieluummin oikeaa nimitystä ammatilleni joka on siis laitoshuoltaja. Ammattitutkinnolla. Tähän yleensä vastataan jotain epämääräistä kuten " ok, no siivoojathan on tosi tärkeitä" tai " onks se joku semmonen kiinteistön talkkari ? "
Harmi vaan että Tinderissä ei koskaan ole kuin "entrepreneureja" tai huippupalkoista nauttivia uraputkensa huipulla olevia pukumiehiä. Harrastukset on aina Alpeilla laskettelua, miljoonahuvilalla chillailua ja vuorikiipeilyä tai sukellusta. Matkustamassa käydään useita kertoja vuodessa. Hmm, kumma juttu.
Missähän ne tavalliset duunarimiehet on ja miksi IHMEESSÄ tuollaiset rikkaat, hyvännäköiset ja fiksut uroot ovat vapaana? Pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies32
Koska kaikki me olemme Jumalan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ole Tinderissä mutta silloin kun olin niin tää olikin paha kysymys, sillä kokemukseni mukaan ammatttini ei herätä mitään jihaa-huutoja yleensä vastapuolessa. Siivoan työkseni ja käytän mieluummin oikeaa nimitystä ammatilleni joka on siis laitoshuoltaja. Ammattitutkinnolla. Tähän yleensä vastataan jotain epämääräistä kuten " ok, no siivoojathan on tosi tärkeitä" tai " onks se joku semmonen kiinteistön talkkari ? "
Harmi vaan että Tinderissä ei koskaan ole kuin "entrepreneureja" tai huippupalkoista nauttivia uraputkensa huipulla olevia pukumiehiä. Harrastukset on aina Alpeilla laskettelua, miljoonahuvilalla chillailua ja vuorikiipeilyä tai sukellusta. Matkustamassa käydään useita kertoja vuodessa. Hmm, kumma juttu.
Missähän ne tavalliset duunarimiehet on ja miksi IHMEESSÄ tuollaiset rikkaat, hyvännäköiset ja fiksut uroot ovat vapaana? Pistää miettimään.
No ei Tinderissä kylläkään rikkaita pukumiehiä juuri näy. Ainakaan näin kehäkolmosen ulkopuolella.
No tälle sivustolle kirjoittelevat miehet on vähän erikoisia.
Jos hyomaisin että mun mies ei enää kirjoita futisforumille vaan vauvasivulle niin soittaisin ambulanssin. Heti.