Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penis pullottaa

Vierailija
25.02.2025 |

Mitä mieltä vaimot/naiset ovat jos mies näyttelee seisovaa mulkkuaan kotona?

Kommentit (6)

1/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ilo katsella :) Suuhunkin sen voisi laittaa. 

Vierailija
2/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä siihen kyllästyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ero, koska mies olisi selvästi seksihullu ja hullu muutenkin jos kotona esittelee penistään myös lapsille.

Vierailija
4/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin :3 

Mies on ihan liian jäykkä sosiaalisesti tuommoisiin vaikka asutaan kahdestaan keskellä ei mitään. Itse kuljen ihan huoletta alasti ja sekin meinaa stressata häntä vaikka kuulemma myös kiihottavaa. Ei voi itse edes pihasaunalla hengailla ulkona alasti koska mitä jos naapurit näkee (ilmeisesti kaikennäkevällä silmällä ja kilometri mettän läpi, hah)

Sentään tulee sänkyyn esittelemään kovaa kulliaan ja siihen tartun kyllä aina heti<3

Vierailija
5/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuota vähän väliä kun ollaan kahden. Mua se vaan imartelee ja jotenkin sairaalla tavalla kiihottaa kun toinen on niin herkkä. Esim. tullaan töistä (ollaan samassa työpaikassa) ja mies sanoo: ''pitää päästä eroon näistä kuteista''. Kuulemma kiristää niin ja sitten se siinä pian sojottelee mun edessä kun pääsee vapauteen. Toivoo varmaan, että minäkin riisuisin mutta en usein niin tee ihan tarkoituksella. Me ei varmaa muuta tehtäisi kuin pantaisiin, jos olisin yhtä usein alasti kuin mies, jotain 6x päivässä tahtia. Vetää kyllä sit kotivaatteet päälle, mutta aina pitää esitellä erektiota. Ihanaa uroskorskeutta.

Vierailija
6/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla kiinnostus ollut aina on-off. Vaikka kullini on isona keulinut komesti aina, niin jos vaimo ei ole ollut seksipäällä, ei  ole kiinnostanut oikeastaan yhtään. Mutta annas olla, kun hän ollut halukkaan, silloin tyytyväisenä hyväillyt kulliani ja kassejani. Mutta häntä kiinnostanut vain iltaisin nukkumaan menessä. Mahtavat aamuseisokit menneet enimmäkseen hukkaan.Joskus on purkanut suikkarilla paineeni  jos panetus ollut suuri, eikä kivistävä seisokki  ole laantunut.