Mies ei ymmärrä tekojeni takana olevia piilovihjeitä.
Onko se normi vai oletanko vain että tulisi ymmärtää vaikka ei vielä täysin tunneta?
Kommentit (23)
No kerro joku esimerkki noista piilovihjeistäsi.
Ei pitäiskään ymmärtää, aikuistu ja puhu asiasi.
Hienoa. Olet oivaltanut, että sua ei ymmärretä, jos et ilmaise asiaasi. Seuraava askel on tietenkin opetella ilmaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhun sillä tavalla miten minulle puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kontekstissa
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Olet oivaltanut, että sua ei ymmärretä, jos et ilmaise asiaasi. Seuraava askel on tietenkin opetella ilmaisemaan.
Ei sekään välttämättä toimi. Se vaan paljastaa totuuden että häntä ei vain kiinnosta. Eri asioille ja tilanteille on omat tavat ilmaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet itse vastuussa omasta käytöksestäsi ja aikuistumisesta.
Piilovihjailu voi olla manipulointia. Tosin se usein epäonnistuu.
Tänään opin tällä palstalla että hölmöksi ja töykeiksi arvioimani naiset ovatkin ihastuneet. Minulle kanssa pitää tulla sanomaan suoraan eikä vihjailemaan.
Ymmärtäkää nyt vihdoin ja viimein arvon leidit että me miehet ei jakseta tai ihan aidosti ei ymmärretä mitään piilovihjeitä.
Selkeää viestintää aikuisten kesken kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tänään opin tällä palstalla että hölmöksi ja töykeiksi arvioimani naiset ovatkin ihastuneet. Minulle kanssa pitää tulla sanomaan suoraan eikä vihjailemaan.
Mutta kestovalehtelijoiden sanomisiin on huono luottaa. Joten etpä tiedä edelleenkään tuosta ihastumisestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kestovalehtelijoiden sanomisiin on huono luottaa. Joten etpä tiedä edelleenkään tuosta ihastumisestakaan.
Haluan naiselta kaiken kirjallisena ja vien naisen paperit oikeuteen lainhuudatettavaksi. Ehkä sitten voi hiukan luottaa.
Vihjaa edes avoimesti, niin saatat tulla ymmärretyksi, jos kerta et suoraan halua sanoa. Piilotettuja vihjeitä on vaikea löytää tuttujenkaan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt vihdoin ja viimein arvon leidit että me miehet ei jakseta tai ihan aidosti ei ymmärretä mitään piilovihjeitä.
Selkeää viestintää aikuisten kesken kiitos.
Juueikä se välttämättä ole mitenkään sukupuolestakaan kiinni, toisen ajatuksia on vaan vaikea lukea, vaikka asia olisikin vihjailijalle itselleen päivänselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naiselta kaiken kirjallisena ja vien naisen paperit oikeuteen lainhuudatettavaksi. Ehkä sitten voi hiukan luottaa.
hahahahaha :D
Vierailija kirjoitti:
No kerro joku esimerkki noista piilovihjeistäsi.
tuossa aloituksessa niitä oli piilossa vaikka kuinka. etkö ymmärtänyt?
Puhu suomea niinkuin aikuinen. - N40