Ainakun näen vanhemman kurittavan tytärtään sieluni itkee!
Tytöt ovat luonnollisesti niin hyviä ja puhtaita, he eivät mitään kurinpitoa tarvitse tai yleisesti negatiivista käyttäytymistä vanhemmalta. Tyttö myös tulee luonnollisesti hyväksi koulussa, aktiiviseksi yhteiskunnassa ja osaa tehdä asioita kunhan heitä vaan kannustaa tarpeeksi. He tarvitsevat ainoastaan haleja ja rakkautta
Kyse oli n. 5 vuotiaasta tytöstä
Kommentit (5)
Tulee mieleen vähän tämä bannattu mainos:
Vaikka ei olekkaan täysin sama asia ja myöskin tämä bannattiin koska todettiin että on samaa höpötystä mitä kaikki muukin media tällä hetkellä on, ei tarvitse sanoa ääneen tiedätte kyllä mitä höpötystä. Itse en ikinä nähnyt tätä mainosta niin vaan osaan samaistua tosi paljon, vaikka olenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Samoin koska olen itse kokenut samaa lapsena. Minulle myös hoettiin jatkuvasti että miksi olen aina niin hankala ja miksi teen aina sitä ja tätä ja lopulta minusta kasvoi hankala teini, koska pienestä asti uskoin että minussa on jotain vialla enkä osaa käyttäytyä ja tehdä mitään oikein.
kyllä se vika oli sinussa jo pienenä
Minusta tuo on vaarallista ajatella, että tytöt olisivat luonnostaan jotenkin viattomampia kuin pojat. Ihan samanlaisia ihmisiä tässä ollaan sukupuolesta riippumatta vikoineen ja puutteineen. Ilmenemistapoja tietysti erilaisia, mutta Kyllä kaikissa on mahdollisuus hyvään ja pahaan.
Vanhempien tulisi rakastaa ehdoitta lastaan. Kuri on väärin ja se rikkoo lapsi-vanhempi-suhteen.
Samoin koska olen itse kokenut samaa lapsena. Minulle myös hoettiin jatkuvasti että miksi olen aina niin hankala ja miksi teen aina sitä ja tätä ja lopulta minusta kasvoi hankala teini, koska pienestä asti uskoin että minussa on jotain vialla enkä osaa käyttäytyä ja tehdä mitään oikein.