Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pete Davidson hankkiutui eroon sadoista tatuoinneistaan Kivulias trendi kasvaa myös Suomessa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni, kuten äitini ja exmieheni on vuosien varrella sanonut  että vielä sinä noita töherröksiä kadut ja yrität saada ne pois.

Otin ekan kuvan 15vuotiaana ja viimeisen eilen. Yhteensä niitä on 19kpl ja 50vuotias.

Päivääkään en ole katunut, edes sitä tramp stamppia.

En itse moista ymmärrä mutta hyvä jos olet tyytyväinen itse ja viihdyt nahoissasi.

Vierailija
22/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei erityisemmin kaduta, mutta nyt kun tatuointeja on kaikilla, niin olisi coolimpaa olla tatuoimaton. Aion poistattaa omani kirurgisesti jossain vaiheessa, tuohon laserointiin en lähtisi, kun en halua tatuointimustetta verenkiertoon pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon miettiny että ottaisin tatuointeja. Oon jotenkin epävarma miehisyydestäni. Näytän ihan poikaselta vaikka oon 30 vuotta.😔Tatuointien kanssa näyttäisin kypsemmältä ja miehisemmältä

Vierailija
24/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä kärsii naisen koko ruumis. 

Pete Davidson on mies.

Mutta palstan tatskatut họrot naisia. 

Vierailija
25/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja kallis "harrastus". Ensin maksat siitä, että sotketat itsesi. Toisen kerran siitä, että sotkut poistetaan. Olisiko viisaampi ollut polttaa nuo rahat suoraan lähimmässä nuotiossa?

Vierailija
26/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Davidson on mies.

Jos ei kuvia näe, niin nykyaikana Pete-niminen saattaa olla nainenkin!

Vierailija
27/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyy päivettymään, niin poistetut taskat näkyvät "haamuina" koska laseri pilaa melaniinia tuottavia soluja.

Vierailija
28/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Davidson eikös ole vähän huono esimerkki mistään, kun hänellä on kuitenkin epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
29/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän oli helppo nähdä tulevan, woken myötä. Kun kaikki on yhtä suurta onnellista suvakkiperhettä ja ilmaisee itseään... vain rikkaat pääsee näistä villityksistä aikanaan eroon. Muille lopputulos on pysyvä. Eikä muoti ole koskaan pysyvää...

Köyhällä on loppuelämänsä ne tatskat, reiät, pilattu keho halvoilla rasvaimuilla ja langoilla ja leikkauksilla, eikä varaa korjattaa enää. 

Mikä tuli sun mielestä woken myötä? Tatuointien poistattaminen? Ensimmäinen tatuointibuumi oli 90-luvun lopulla.

Vierailija
30/30 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Davidson on mies.

Yllättäen mies oli tässä jutussa. Naisena tuo olisi sohaissut ja loukannut itseään ilmaisevia liikaa.