Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tienaat vuodessa bruttona miljoonan niin sulle jää käteen 436000€ 😂

Vierailija
23.02.2025 |

Lottovoitto syntyä Suomeen jos lottovoitosta menettää yli 56% ?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuossa 436000 eurossa jotain valittamista? kyllä se minulle kelpaisi mieluummin kuin nykyinen 18000 euron nettovuosipalkka

Vierailija
22/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan ne loiset pitää elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei ihmiset tarvitse äärettömiä määriä rahaa. Siksi esim. Amerikka ja Venäjä on niin paskassa jamassa, kun rikkaat ovat niin rikkaita, että heillä on liikaa valtaa. Jos minä tekisin miljoonan rahaa vuodessa, niin ei haittaisi maksella veroja. Melkein 500 000e vuosi elää niin leveästi. että huh huh

Kyllä haittaa kun järjettömälle 500 000e per vuosi ei saa mitään vastinetta! 

Vierailija
24/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paljonko se sitten pitäisi olla? Meinaatko ettei tuolla tule toimeen vai mitä. Tosi harva tienaa palkkatuloja miljoonan ja yleensä suurituloiset hoitavat verokierron tottuneesti.

Vierailija
25/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen netto-osuudesta ALV nakertaa keskimäärin 25,5% tasolla lisää €uroja valtiolle

Vierailija
26/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuommoinen rahamäärä riitä kaikille oikein hyvin, jopa niille vähän paremmille ihmisille. Jos ei noista tuloista voi jakaa muille vaan kynsin hampain haalii kaiken vaan itselleen niin sieltä peilistä löytyy se vastaus miksi tämä ihmielämä on monille puhdasta tuskaa kehdosta hautaan.

Vierailija
27/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitosta on verot maksettu.

Vierailija
28/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei ihmiset tarvitse äärettömiä määriä rahaa. Siksi esim. Amerikka ja Venäjä on niin paskassa jamassa, kun rikkaat ovat niin rikkaita, että heillä on liikaa valtaa. Jos minä tekisin miljoonan rahaa vuodessa, niin ei haittaisi maksella veroja. Melkein 500 000e vuosi elää niin leveästi. että huh huh

Kyllähän saat vastinetta, esim:
Saat jo 500 000e rahaa. Tuohon asemaan pääsevät vain top 5% ihmisistä Suomessa. siihen eivät kaikki kykene. Voit ihan milloin tahansa lopettaa työsi ja joku varmasti ottaa paikan mielellään itselleen.
Olet saanut ennen aikuisuuttasi vastinetta vaikka kuinka paljon.
Pääset elämään rauhallisessa yhteiskunnassa, jossa rikollisuus alhaisena ja tiet ovat kunnossa ja muutenkin ihmisistä pidetään hyvää huolta.

Jos Suomen meno harmittaa, niin ainahan voit muuttaa esim. Afrikkaan? Tai Braziliaan? Siellä varmasti rikkaana on sitten hyvä olo, kun selkäsi takana on jatkuvasti merkki

Vierailija
29/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän saat vastinetta, esim: Saat jo 500 000e rahaa. Tuohon asemaan pääsevät vain top 5% ihmisistä Suomessa. siihen eivät kaikki kykene. Voit ihan milloin tahansa lopettaa työsi ja joku varmasti ottaa paikan mielellään itselleen. Olet saanut ennen aikuisuuttasi vastinetta vaikka kuinka paljon. Pääset elämään rauhallisessa yhteiskunnassa, jossa rikollisuus alhaisena ja tiet ovat kunnossa ja muutenkin ih

rikollisuus alhainen? ja paskat ole suomessa tapahtuu rikoksia joka viikko, ja tiet ei ole missään huippukunnossa. ajele vaikka pirkanmaalla! ja millasia kelejä suomessa on?? ihan paskat

Vierailija
30/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihminen pärjää jos käteen jää vain 436 000 euroa vuodessa. 🤷

Se tekee kuussa vain reilu 36 300 euroa käteen. 🥺

Vierailija
31/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitosta ei makseta tuloveroa. Markkinoitu voittosumma on tilille tulevat. Mutta työnteosta kyllä. Eli jos olisi 1 000 000€ vuosipalkkaa niin n. 600 000 € menisi veroina yhteiskunnalle ja sitä kautta tulonsiirtona vähävaraisille. 400 000€ saat pitää itse.   Ei kannata kauheasti olla kateellisia rikkaille, jotka maksavat työllään ne tuet. PS. Olen itse keskituloinen ja maksan -vain- n. 26% veroa.

Vierailija
32/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihminen pärjää jos käteen jää vain 436 000 euroa vuodessa. 🤷

Se tekee kuussa vain reilu 36 300 euroa käteen. 🥺

Huh huh, täytyisi todella alkaa menoissa säästään

Vierailija
33/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeannilla saat miljoonasta jo

700 000 e käteen

Siksi yritys 👍

Vierailija
34/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän saat vastinetta, esim: Saat jo 500 000e rahaa. Tuohon asemaan pääsevät vain top 5% ihmisistä Suomessa. siihen eivät kaikki kykene. Voit ihan milloin tahansa lopettaa työsi ja joku varmasti ottaa paikan mielellään itselleen. Olet saanut ennen aikuisuuttasi vastinetta vaikka kuinka paljon. Pääset elämään rauhallisessa yhteiskunnassa, jossa rikollisuus alhaisena ja tiet ovat kunnossa ja muutenkin ih

10 vuodessa maksat veroja 5 miljoonan verran! ja mitä tekemistä ja tarjottavaa tällä maalla on?? 😂😂😂 mieti sitä

Vierailija
35/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaikki on niin suhteellista. Sillä jäljelle jäävällä 436000€ järkevästi sijoittamalla pystyisin elämään koko loppuelämäni ilman, että joutuu edes alkupääomaan kajoamaan. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.

Vierailija
36/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Euroopassa noita veroparatiisi valtioita jossa verotus minimaalista tai Monaco jossa verotus on 0% siellähän ne Suomi varakkaat jo majailevat.

Vierailija
37/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kaikki on niin suhteellista. Sillä jäljelle jäävällä 436000€ järkevästi sijoittamalla pystyisin elämään koko loppuelämäni ilman, että joutuu edes alkupääomaan kajoamaan. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.

Et muuten pystyisi. Ihmiset eivät osaa laskea tällaisia asioita. Alkupääomaan täytyy jättää inflaation verran tuottoa sisään, jottei se hupene, jos loppuelämä kyseessä. Silloin voit realisoida ehkä keskimäärin 4%, huonona vuonna vähemmän. Ja maksat tuotosta veroja. 

Vierailija
38/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän saat vastinetta, esim: Saat jo 500 000e rahaa. Tuohon asemaan pääsevät vain top 5% ihmisistä Suomessa. siihen eivät kaikki kykene. Voit ihan milloin tahansa lopettaa työsi ja joku varmasti ottaa paikan mielellään itselleen. Olet saanut ennen aikuisuuttasi vastinetta vaikka kuinka paljon. Pääset elämään rauhallisessa yhteiskunnassa, jossa rikol

Aika rauhassa saa täällä miljonääri elellä, tuttu tienasi vuosia muutaman miljoonan, samalla tavalla se traktorilla kyntää lapsuuden kotinsa, vanhan rintamiestalon peltoja kuin kuka tahansa muukin eläkeläinen ja kurasaappaissa käy abcllä kahvilla. 

Joskus kun kotona luovutetussa Karjalassa vielä käytiin siellä kotitalon paikalle oli venäläismiljonääri datshassa laittanut ja 3m korkean kiviaidan, piikkilanka vielä sinne ylös. Kivahan se on siellä elämästä nauttia. 

Vierailija
39/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi on varastamista. Miksi niin moni suomalainen kannattaa varastamista?

Vierailija
40/94 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottovoitosta ei makseta tuloveroa. Markkinoitu voittosumma on tilille tulevat. Mutta työnteosta kyllä. Eli jos olisi 1 000 000€ vuosipalkkaa niin n. 600 000 € menisi veroina yhteiskunnalle ja sitä kautta tulonsiirtona vähävaraisille. 400 000€ saat pitää itse.   Ei kannata kauheasti olla kateellisia rikkaille, jotka maksavat työllään ne tuet. PS. Olen itse keskituloinen ja maksan -vain- n. 26% veroa.

Mitähän hienoa ja arvokaska tekee ihminen joka tienaa monin kertaisesti sen kuin joku huippukirurgi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä