Saako omassa sängyssä syödä?
Mitkä on sun sänkysäännöt? Saako aamiaista syödä sängyssä? Oon sitä mieltä että saa :) Ei nyt mitään croissantteja tms super rapisevaa eikä oo mikään yleinen tapa, mut mikä siinä onkin et ruoka maistuu parhaalta sängyssä? :D Kivaa päivää kaikille!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään syödä sängyssä. Kun herään, pomppaan välittömästi sängystä ylös.
Ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään syödä sängyssä. Kun herään, pomppaan välittömästi sängystä ylös.
Ahdistavaa.
Itselle on ahdistavaa jäädä vaan sänkyyn makaamaan. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas voisin jäädä loikoilemaan vapaapäivänä sänkyyn koko päiväksi (en jää :D) Täydellistä vastapainoa arjen minuuttiailataululle.
-ap
Tuo on vaan masentavaa jäädä sänkyyn makaamaan koko päiväksi. Lisäksi sängyssä syöminen olisi minusta hankalaa. Ei siinä saa mukavaa asentoa millään syömiseen.
Just tätä lukiessani, makaan päivävaatteet päällä sängyssä peiton alla. Massun päällä on lautasellinen makaronia ja jauhelihakastiketta siinähän tuo lämmittää mukavasti. Pään alle kolme tyynyä mytyssä. Asento on ihana ja ruoka ihan ok.
Tässä taas yksin asumisen etuoikeus. Kukaan ei ole kieltämässä minulta sängyssä syömistä. En tietenkään viitsi ottaa sänkyyn syötäväksi mitään hirvittävän murustavaa, mutta kyllä otan kahvimukin ja jotain kohtuullisen siististi syötävää. Varsinkin viikonloppuisin on tosi ihana vaan loikoilla rauhassa sängyssä ja hörppiä kahvia. Mukin kaatumista en pelkää, koska minulla on pieni yöpöytä ja siihen voi laittaa mukin kädestään.
Minulla on myös sellainen taiteltava sänkytarjotin, mutta aika harvoin olen sitä viritellyt.
Etätyöläiset syö aina sängyssä koska tekee puolet töistä sieltä.
Maaseudulla tai kaupungissakin voi muurahaiset hakeutua murujen luokse, jos on rako ja ykköskerros. Ei olisi kiva herätä muurahaisvana lähellä vai mitä. Ja aukot pitää katsoa talosta.
Jos on kipeä niin saa. Paitsi kuumaa tai ruokaa ei saa kaataa syliin.
Vierailija kirjoitti:
Etätyöläiset syö aina sängyssä koska tekee puolet töistä sieltä.
Tuosta kyllä tulee ongelmia pitemmän päälle. Teen etätöitä ja kyllä ergonomia pitää olla kunnossa.
Kyselin muiden sänkysääntöjä, en niinkään sitä mitä minä saan tehdä :) Pahoittelut jos johdin sinut harhaan aloitusviestissäni.
-ap