Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ulkomailla löytää aina seuraa?

Vierailija
22.02.2025 |

Enkä nyt puhu mistään maksullisista vaan ihan tavallisista naisista. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset eivät ole niin ylimielisiä kuin suomalaiset. Se on syy ja piste.

Niin miksiköhän täällä ollaan niin ylimielisiä? En ainakaan itse tiedä syytä.

Ap

Varmaan se lämmin ilmastokin tekee. Ainakin itse olen kesällä ihan eri ihminen kuin talvella. Oo nyt saatana iloinen kun et edes muista koska viimeks näit auringon ja joka aamu meet skrapaamaan auton ikkunat. Tämä on tosi ankea maa asua. Minusta tuntuu, että elän vain kesällä. Ihan yksinkertaisetkin asiat, vaikka roskapussin vieminen pelkät släpärit jaloissa. Ja se kestää pelkästään hetken.

Vierailija
22/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää unohtako ollessanne ulkomailla,olette useimmiten lomalla.

jos se sama kreikkalainen jumala pyytää arkena sinua töittesi jälkeen mopoajelulle nii taidat kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuen maastakin, niin ihmiset on monissa maissa taloudellisesti epätoivoisia ja hyvin tietoisia siitä, mistä maasta tulleet ihmiset ovat turisteja=rahaa. 

Mitä enemmän köyhiä, sen hanakammin ovat kimpussa ja kaikkein köyhimmille alueille ei kukaan edes uskalla mennä, koska siellä ei sitten enää ihanasti mielistellä, vaan suoraan ryöstetään ja pahimmassa tapauksessa jopa tapetaan.

Vierailija
24/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ystävällisyys, jonka olet ehkä kokenut ulkomailla, ei tarkoita mitään henkilökohtaisesti. Se on vain sellainen tapa.

Entäs sitten? Kiva tapahan se on!