Kaapissa kauhea määrä vaatteita, joille ei nyt ole juurikaan käyttöä
Mulla on 70 x 140 cm kaappi täynnä ns arkivaatteita. Ja vain kahdella hyllyllä ne, joita oikeasti käytän. Suurin osa muista on siistejä neuleita, tunikoita, supermieluisia värejä ym, sellaisia joita olen hankkinut esimerkiksi työtä varten. Ja nyt teenkin etätöitä. Toki noita käytän kyläillessä, kaupungille lähtiessä ym mutta tuo määrä on kyllä liikaa. Silti mietin onko järkeä hävittääkään mieleisiä ja huolella hankittuja vaatteita, jos jatkossa tarviikin taas työvaatteita? 😄 Mikä määrä vaatteita on mielestänne liian paljon?
Kommentit (22)
No jaa, ehkä jonain mittapuulla vaatteita ei minulla sitten olekaan paljoa 😄 Tuohon kaappiin mahtuvat, vain alusvaatteet ja sukat on lisälsi vielä. Ja kaappi vain 40cm syvä eli ei mene moneen "kerrokseen". Täytyy nyt katsoa jos jotain sitten vaan alkaisi käyttää kotona. Ei vain aina raaski kun on lemmikkejä ja vaatteet sitten karvastuu 😄 ap
Äitini rupesi käyttämään juhlavaatteita ihan kotona, kun ei ollut juhlia ja hänestä oli harmi että jäivät vähälle käytölle. Ihan hyvin voit käyttää niitä työvaatteita myös arjessa, jos ovat mieluisia.