Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi vielä siivota kylppäri koska vakipano tulee kyläilemään ja seksin jälkeen me saunotaan

Vierailija
22.02.2025 |

Aihe vapaalla mun aloitus ei saanut olla vaan joku hiekkavärkki sen ilmiantoi. Katsotaan saako täällä olla.

Ei kylppäri mikään sikolätti ole, mutta haluan sen silti siivota koska olen muutenkin tässä tehnyt viikkosiivousta. Mukavampi sitten vieraankin olla kun on puhdas tupa ja nainen. :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene siivoamaan. Ei tarvitse julistaa kaikille.

Vierailija
2/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tuun kohta! 

Vierailija
4/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mene siivoamaan. Ei tarvitse julistaa kaikille.

Ei ole pakko avata mun aloitusta, lukea sitä ja vielä kommentoida. Jaksuhali

ap

Vierailija
5/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa nainen!

Olet itse hiljaa.

ap

Vierailija
6/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tuun kohta! 

Älä viitsi olla typerä. Sä et ole mun vakipano. 

ap

Vierailija
7/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese yläreikä kunnolla, niin ei partnerin tarvi lähteä vessaan niistämään nenää mukamas, jos yökkäykseltään pystyy. Pesee nenäänsä.

Vierailija
8/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin! Vai että panon jälkeen! Taidat kuitenkin saunassa istua hänen jäykistyneen kalunsa syvälle suoleesi!

Vierailija
9/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!!!

Vierailija
10/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese yläreikä kunnolla, niin ei partnerin tarvi lähteä vessaan niistämään nenää mukamas, jos yökkäykseltään pystyy. Pesee nenäänsä.

Sua vain ottaa päähän kun et saa keneltäkään. Sitten kiukuttelet niille jotka saa seksiä. Suosittelen sulle, että opettelet hoitamaan hygieniaasi. Mä osaan kyllä pestä itseni eikä ole tarvinnut yhdenkään miehen yökkiä. Vakipano nuolee mua erittäin innokkaasti.

ap

Vierailija
11/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin! Vai että panon jälkeen! Taidat kuitenkin saunassa istua hänen jäykistyneen kalunsa syvälle suoleesi!

Sauna on liian kuuma paikka seksille. Seksi hoidetaan makkarissa ja sen jälkeen saunotaan. Kulli menee kylläkin pilluun. Sä voi ottaa kullia perseeseen jos haluat.

ap

Vierailija
12/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hampaaton pubiruusu, joka asuu jossain 70-luvun kerrostalossa missä ei ole saunaa. Kun on jälleen koko illan vetänyt paikallisessa räkälässä kaljaa, voi sitten aamulla herätä savet housussa, JAKSUHALEJA sinne kumminkin!

Vierailija
13/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hampaaton pubiruusu, joka asuu jossain 70-luvun kerrostalossa missä ei ole saunaa. Kun on jälleen koko illan vetänyt paikallisessa räkälässä kaljaa, voi sitten aamulla herätä savet housussa, JAKSUHALEJA sinne kumminkin!

Mikä sun ongelma on? Tämä on seksipalsta ja tänne saa kirjoitaa seksistä. Kyllä täällä on paljon typerämpiäkin aloituksia kuin mun omani. Mä asun omakotitalossa ja mulla on kaksi saunaa. On sisäsauna ja pihasauna. En ole pubiruusu. Missään räkälöissä en kulje. Ei ole tapana paskantaa housuihin. 

Kyllä nyt jotakuta ottaa päähän, että mä saan seksiä. :D Ihan kehtasin tehdä siitä aloituksen seksipalstalle! Ajatella!

ap

Vierailija
14/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Varo kun täällä avointa kutsua esität, ip osoitteesi on nyt julk7nen :)

Vierailija
15/24 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi olla typerä. Mä en ole mitään avointa kutsua esittänyt eikä mun ip todellakaan ole julkinen. 

ap

Vierailija
16/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi olla typerä. Mä en ole mitään avointa kutsua esittänyt eikä mun ip todellakaan ole julkinen. 

ap

Eikö sun pitänyt siivota, panna ja saunoa, kuitenkin roikut koko illan täällä!?

Vierailija
17/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

Miten niin koko illan? Jos mä tänne välillä kirjoitin illalla viestin, niin ei se tarkoita, että en olisi käynyt välillä kylppäriä siivoamassa. Ei siinä nyt kauaa mennyt kun ei ollut mitenkään erityisen likainen. 

Mies tuli puoli yhdentoista jälkeen jolloin pantiin ja sen jälkeen saunottiin.

ap

Vierailija
18/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä likaisena ja hienhajuisena, aah miten kiihottavaa.  Kyllä sen jälkeen kelpaa saunaan mennä.

Vierailija
19/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

Miten niin koko illan? Jos mä tänne välillä kirjoitin illalla viestin, niin ei se tarkoita, että en olisi käynyt välillä kylppäriä siivoamassa. Ei siinä nyt kauaa mennyt kun ei ollut mitenkään erityisen likainen. 

Mies tuli puoli yhdentoista jälkeen jolloin pantiin ja sen jälkeen saunottiin.

ap

Tämä alkaa vaikuttamaan siltä, että ei ole mitään mitään saunaa ja varsinkaan mitään miestä, kun suu vaahdossa roikut täällä lukemassa kommentteja! Ulkona paistaa aurinko, mitä jos menisit vaikka kävelylle ja sen jälkeen miettisit mistä sen miehen voisi löytää, kun näytät olevan sen tarpeessa.

Vierailija
20/24 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää aiot jatkaa tätä ap, kyllä se on jo tullut monta kertaa selväksi, että siivoat kylppärin ja sitten vakipano tulee kylään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi