Apua! Hui että olen wanha! : (
Täytän huomenna 25v. Hyi,eka kerta kun ei synttärit tunnu mukavalta!
Kommentit (15)
En edes uskalla ajatella miltä kolmekymppiset tuntuu =/
Toivottavasti vuodet " valmistaa" ja ajatukset muuttuu.
Täytän sunnuntaina 44... eikä tunnu missään ;)
Ihan totta. Sitten kuu täytin 30v, ei tullut kriisiä. Nyt olen 36v, pienen tyttövauvan äiti, eikä toista ikäkriisiä ole vielä tullut. Mutta kyllä ymmärrän mitä tarkoitat, ap!
Been there, done that ;) Eikä se tunnu kivalta! Teininuoruus takana, aikuisuus auttamattomasti käsillä :D :D :D
Tuo Wanha-sana sen paljasti. Ainakin 5 vuotta lisää, niin voit jo ajatella olevasi aikuinen.
Olen tässä naureskellut että nyt mulla taitaa olla neljänkympin villitys, kun pitää koko ajan olla paneskelemassa =D
t: se joka täyttää kohta 38 v.
Ps. mitäköhän sit 48 v tapahtuu?
Luin jostain kuvauksen siitä, ja tunnistin itseni täysin. ;)
11
Hyvä että en ole ainoa vanhus täällä : )
Vuodet menee todella nopeasti. Vasta sitä oli 15...kauhulla ajattelen, että enää " muutama" vuosi niin olen 30!!!!
ja kyllä se vähän hirvittää, aion juoda kuitenkin kuoharia monta lasia....
perspektiiviä asioihin. Muistan myös kun täytin 25 v. , niin työkaverini sanoi: " Nyt et ole nuori, etkä myöskään vanha." Itsestä kun olo tuntui niin nuorelta. Ja peeveli vieköön nuorihan sitä todella olikin näin 38 v. perspektiivistä. Nyt tuntuu olo ja ikä hyvältä. Kolmenkympin tienoilla kärsin armottomasta eksistentiaalisesta kriisistä, jota kesti monta vuotta. Nyt neljänkympin lähestyessä ei vielä ole kriisiä havaittavissa : ) Toivottavasti ei sellaisesta tarvitse enää kärsiä. Vaikka tuleehan noita kriisejä, se ollaan opittu jo.
Kesällä tulee 20 mittariin ja sitten olenkin yhtäkkiä 30, kamalaa!
Pysäyttäkää aika!
mulla se kesti monta kuukautta viime syksynä enkä vieläkään oo oikein kunnolla sisäistänyt että ikä ei ala enää kakkosella vaan kolmosella. ja mä täytin kuitenkin sen 30v marraskuussa. no, enää ei niin pahasti ahdista mutta syksyllä oli kaikki päin v*ttua.