Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua useita vuosia avioliitossa. Nyt avioero vireillä. Kuinka tästä tuskasta voi päästä yli?

Vierailija
07.03.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jättää, vai siitä, että mies petti?

Jos petti, sun pitäisi olla onnellinen,e ttä pääset hänestä eroon.

Vierailija
2/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei voita vertaistukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt pirun onnellinen..

Vierailija
4/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä paskaa ja haluaisin niitata sen. Silti ikävöin häntä jollain tasolla. En voi uskoa, että 7 vuotta tuhlasin elämästäni häneen. Kaksi lastakin hänelle synnytin ja kiitos on tässä. Elämä on todella raskasta juuri nyt.

ap

Vierailija
5/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa - kai.. itse lähdin myös lapsen kanssa pois, mies ei tosin pettänyt (kai) mutta alisti ja haukkui, ja kehui muita naisia jne jne..

rankkaa on, ja vaikka aikaa mennyt kärsin vieläkin.. Toivon että aika auttaa..

vertaistukeen uskon minäkin

Vierailija
6/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi rankkaa. Itse vertaisin, että jopa pahempaa tietyllä tavalla kuin läheisin kuolema. Koska se ei ole kuollut, mutta sen on silti menettänyt. Kuollut mutta jatkaa elämäänsä. Ja on kuitenkin aina osa sun elämää lasten kautta. Rankkaa pettynä niin totaalisesti siihen, kenen pitäs olla se tuki ja turva, kumppani jne. Miettii eestaas, että miks ei aiemmin tullut lähdettyä jne. Ja sitten vielä lapset.

Avioeroja kyllä vähätellään liikaa. Jotenki siitä pitäis muka heti nousta ja jatkaa elämää. Iso surutyöhän se on.

Jaksamista.

Vierailija
8/8 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ystäville.

Yritä nukkua hyvin ja syö monipuolisesti ja liiku ulkona. Käy paikoissa jossa näet muita ihmisiä. Nämä olivat keinot jotka minua auttoivat.

Sen lisäksi sain lääkettä masennukseen, mikä auttoi kun ajatukset pyörivät vain miehen pettämisen ympärillä ja kaikissa loukkauksissa mitä minulle aiheutti. Myös unilääkettä sain jotta sain nukuttua.

Aika lieventää tuskaa.

Itsetuntosi on luultavasti saanut pahimman kolauksen joten koita parantaa sitä. Yksi piristävä asia oli huomata että pärjää ilman miestä. Listasinkin asioita mitä tein ensimmäistä kertaa elämässäni ilman apua. Pieniä asioita mutta tuli niin hyvä mieli kun sai tehtyä (esim. bensan hakeminen ruohonleikkuriin,wc:n oven lukon purkaminen, veneen vesille työntäminen huonosta rannasta ymv).

Minä olin ollut yhdessä mieheni kanssa 14 vuotta kun pettäminen paljastui. Kyllä teki pahaa kun oli kuvitellut olevansa aivan erilaisen ihmisen kanssa naimisissa ja kestänyt vaikka mitä koska ajatteli toisella olevan vain stressiä työstä.