Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen poliittinenkanta ongelma naisille parisuhdemielessä?

Vierailija
21.02.2025 |

Esim. kannattaa AfD:tä. Pääseekö nainen ongelmansa yli? Vai vaatiikoo muuttumaan? Ehkä jopa tyytyä etsimään vain miehiä, joilla on sama kanta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen kanta ei ole yhdyssana.

Vierailija
2/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tietoinen, että AfD on saksalainen puolue. Ei tarvitse sitä tulla huutamaan. Mutta Saksa on syyllinen Euroopan kansanvaihdokseen. Ruotsissa on jo alueita, joissa poliisi ei pysty varmistamaan Ruotsin lakeja. Sharia on voimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittinen kanta ei ole yhdyssana.

Sorry. :)

Vierailija
4/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaikuttaa, vaikuttaa myös toisinpäin.

Vierailija
5/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole ongelma kunhan mies ei ole öyhöttäjä. En edes tiedä näin 10v jälkeen mitä puoluetta mies äänestää.

Vierailija
6/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jos mies on aivopesty politiikkaan kuin johonkin kirkkoon. Aika herätä.

Vierailija
7/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei ole ongelma kunhan mies ei ole öyhöttäjä. En edes tiedä näin 10v jälkeen mitä puoluetta mies äänestää.

Siis en ole ikinä ollut missään Palestiinan protesteissa kuten mun ikäiset naiset ovat olleet. Politiikka näkyy arjessa lähinnä X:ssä. Ja X-tiliäni naisen ei tarvitse seurata, jos ei halua. En omista MAGA-hattua, vaikka olenkin X:ssä siitä julkaissut kuvia ja edittejä.

Vierailija
8/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeisto ei käy. Muuten melko sama.

Vierailija
9/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen tietoinen, että AfD on saksalainen puolue. Ei tarvitse sitä tulla huutamaan. Mutta Saksa on syyllinen Euroopan kansanvaihdokseen. Ruotsissa on jo alueita, joissa poliisi ei pysty varmistamaan Ruotsin lakeja. Sharia on voimassa.

Siis miten voi kannattaa jonkun toisen maan puoluetta? Missä vaaleissa sitä äänestät? 

Minä en voisi olla miehen kanssa, joka ei äänestä, eikä muutenkaan välitä politiikasta.

Minä olen ollut vihreä ikäni, ja mieheni kuului jopa joskus persuihin, ja muutenkin on ollut politiikassa mukana kansallismielisissä puolueissa. Mutta meillä ei ole ollut mitään kovin suuria mielipide-eroja. 

N50

Vierailija
10/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva nainen haluaa nazzia elämäänsä. Ehdotan siis, että kerrot rehellisesti Tinder-profiilissasi: olen nazzi, vihaan elämää ja naisia ja kaikkia vähemmistöjä, ole hyvä ja pyyhki oikealle. Rechts, nicht links :D

Muista hymiö.

Vierailija
11/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti vaikuttaa, vaikuttaa myös toisinpäin.

Ei vaikuta toisinpäin. Nainen ymmärtää kun kertoo miten asiat ovat

Vierailija
12/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset haluaa miehen kuka on poliittisesti aki sirkesalon kanssa samalla linjalla rantajauhiaisten kanssa töyhtöpiippojen elinolojen parantamisesta, sekä eväspaikkojen jaksoittaisen vuoro aukiolojen palkattomuuden tuomitsemisen kannalla myös rullahuuli yrittäjien palkattomasta vapaasta tulisi keskustella onko se ihmis arvoista. Tytti tuppuraisen oman kansan edun vastaista politiikka tulee myös kannattaa jos mielii pildeä saada.

Vierailija
13/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole persu.

Vierailija
14/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa olla ahdasmielinen shuwakki.

Vierailija
15/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle oli, kun mies oli vannoutunut Vihreiden kannattaja ja minä Kokoomuksen jäsen. No, kääntyi hän sitten lopulta.

Vanhempani väittelivät tohtoreiksi nk. kovista tieteistä 80-luvulla, tutustuivat aikoinaan KansY:n tilaisuudessa, ja mieheni vanhemmat olivat työläisiä, eli pankkitoimihenkilö ja teknikko.

Vierailija
16/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kunnioitan vähemmistöjen ihmisoikeuksia ja vaadin, että yhteiskunta tekee kaikkensa torjuakseen ilmastonmuutosta. En ikinä voisi hyväksyä persua mieheksi, koska persut vihaavat kaikkea mikä on maailmassa arvokasta.

Vierailija
17/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole persu.

No mutta kelpaakos persunkannattaja ehhe ehhe ehhe

näytä tyttö tissit setämiehelle slurps... Pitäisköhän mun käydä joskus ulkona?

Vierailija
18/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeisto ei käy. Muuten melko sama.

Eli kaikki muu paitsi vihervassarit ovat äärioikeistoa kuten YLE HS IS ja muu oppositiomedia sinua opettaa.

Vierailija
19/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi mitään ääriainesta.

Vierailija
20/49 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja Trumpin kannattaja. Haluan Trump-mielisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan