Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko muksuillanne (alle 10 v) yöpuvun vaihto ennen vai jälkeen iltapalan?
21.02.2025 |
?
Kommentit (7)
Jälkeen, koska kuitenkin onnistuvat kaatamaan päällen juomat tai ruoat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alle 5-vuotiailla aika usein ruokaa putoilee joten eipä ole järkeä vaihtaa ennen syömistä. Eikä siinä nyt muutenkaan mitään järkeä olis istua yöpaita päällä iltapalapöydässä.
Miten muilla protestointi/ kiukkuiltana jos yöpuku on tuolilla ja hammasharja kaapissa, eikö mitään meinaa tapahtua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla protestointi/ kiukkuiltana jos yöpuku on tuolilla ja hammasharja kaapissa, eikö mitään meinaa tapahtua?
Mitä hittoa sekoilet?
Alue: Aihe vapaa
Ei mitään yöpukuja tarvita