En käy lakon aikana kaupassa
Kommentit (9)
Minä olen käynyt. Olin reissussa ja palasin keskiviikkoaamuna. Olisiko pitänyt iloita jääkaapin valosta ja syödä kynsiä lauantaihin asti?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt. Olin reissussa ja palasin keskiviikkoaamuna. Olisiko pitänyt iloita jääkaapin valosta ja syödä kynsiä lauantaihin asti?
Kotivarassa pitäisi olla muutakin kuin viinaksia. Mutta ei sulla taida pysyä nekään yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Missä olit? Oliko seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivarassa pitäisi olla muutakin kuin viinaksia. Mutta ei sulla taida pysyä nekään yön yli.
Kotivaraa kyllä on ja alkoholia käytän ehkä annoksen kuukaudessa mutta miksi pitäisi ehdoin tahdoin kärvistellä vaikka ilman tuoreita kasviksia? Joojoo, korjoitin jääkaapin valosta ja kynsien syömisestä. Tarttukaa nyt siihen.
Ei kaupat ole lakossa joitakin AY uskovaisia vielä saattaa olla joten ostoksille vaan jos tarve on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään pysty aloittamaan yhtään päivää ilman ilkeilyä.
eri
Mitä eroa siinä on, ostatko päivää ennen 3 päivän ruoat vai kolmena päivänä päivittäin ruoat?
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.