Lue keskustelun säännöt.
Te joilla rakkaus syttyi hitaasti
21.02.2025 |
Haluaisin kuulla kokemuksia suhteista joihin ei alkuvaiheisiin kuulunut mitään romantiikan ilotulitusta tai räjähtelevää kipinää, mutta rakkaus kasvoi ajan myötä pienestä välittämisestä. En kaipaa nyt kommentteja siitä miten suhde ilman alun kipinää on huono, koska omalla kohdalla kaikki noin alkaneet suhteet ovat olleet satuttavia ja olen oppinut tietämään, ettei nopea tunteenpalo ole yhtä kuin rakkaus. Ei ainakaan minulle enää. Kaipaisin siis kokemuksia eri tavalla rakentuneista suhteista, joissa alussa oli ehkä pientä välittämistä ja rakkaus syveni hitaasti ja tasaisesti ajan kuluessa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen onnustunut lahjakkaasti saamaan rakkauden liekin syttymättä. En tiedä kauanko jaksan yrittää. Olisi enemmän kuin mukavaa, jos joskus vielä saattaisi edetä parisuhteeseen sen yhden ja erityisen kanssa, johon olisi jo ihastunut, ehkä vähän ihastunutkin huomatakseen lopulta, että kaikki olikin vain omaa haavetta ja unelmaa pettävää....kun ei ollutkaan sitänoikeanlaista kemiaa, eikä kipinä syttynytkään tarpeeksi palaakseen edes hetken, ehkä toisenkin hetken.