Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta erosta ja yhdessä asumisesta asunnon myynnin ajan?

Vierailija
20.02.2025 |

Meillä varmaan tulee ero jälleen. En kestä/jaksa miestä kun on jäänyt teinin asteelle vaikka 48v. 

Meillä meni asuntokaupat ohi kun mies ei suostunut myymään alhaisella hinnalla vaikka itse halusin. Suostutteli mut remontoimaan asuntoa yhdessä jota nyt kadun. Mikään ei etene. Mies menettää helposti hermonsa. Nyt mietin et jos lykkään eroa sen verran että saadaan asunto rempattua ja sitten myyntiin. Joutuu tän ajan asuu yhdessä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun onnistui vetämään sua höplästä. Voit kyllä muuttaa vuokrallekin loppuajaksi, niin minä tein.

Vierailija
2/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan nyt vinkkejä mitä tehdä. Jos muutan erilleen niin oon 2 asunnon loukussa. Vuokra ja puolet tän asunnon kuluista ja remppa kulut. Ei mulla ole varaa. En ole töissä masennuksen takia

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta?

Vierailija
6/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kokemusta ja neuvoa kaipaat? Tuossahan jo ehdotettiin että muuta pois. Miksi annat miehen pitkittää eroa? Miksi vielä aloitte remontoimaan myynnissä olevaa taloa, josta pitäisi päästä nopeasti eroon?

Vierailija
7/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa nyt ainakin eri huoneissa niin kestätte toisianne loppuajan.

Vierailija
8/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan nyt vinkkejä mitä tehdä. Jos muutan erilleen niin oon 2 asunnon loukussa. Vuokra ja puolet tän asunnon kuluista ja remppa kulut. Ei mulla ole varaa. En ole töissä masennuksen takia

Ap

Eli sulla ei ole muuta vaihtoehto kuin elää asian kanssa. Sitä niittää mitä kylvää. 

Vierailija
9/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ole kokemusta?

On, ex pitkitti prosessia kolme vuotta ennen kuin löysi uuden naisen joka osti mun osuuden.