Kellään kokemusta erosta ja yhdessä asumisesta asunnon myynnin ajan?
Meillä varmaan tulee ero jälleen. En kestä/jaksa miestä kun on jäänyt teinin asteelle vaikka 48v.
Meillä meni asuntokaupat ohi kun mies ei suostunut myymään alhaisella hinnalla vaikka itse halusin. Suostutteli mut remontoimaan asuntoa yhdessä jota nyt kadun. Mikään ei etene. Mies menettää helposti hermonsa. Nyt mietin et jos lykkään eroa sen verran että saadaan asunto rempattua ja sitten myyntiin. Joutuu tän ajan asuu yhdessä
Kommentit (9)
Kaipaan nyt vinkkejä mitä tehdä. Jos muutan erilleen niin oon 2 asunnon loukussa. Vuokra ja puolet tän asunnon kuluista ja remppa kulut. Ei mulla ole varaa. En ole töissä masennuksen takia
Ap
Minkälaista kokemusta ja neuvoa kaipaat? Tuossahan jo ehdotettiin että muuta pois. Miksi annat miehen pitkittää eroa? Miksi vielä aloitte remontoimaan myynnissä olevaa taloa, josta pitäisi päästä nopeasti eroon?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan nyt vinkkejä mitä tehdä. Jos muutan erilleen niin oon 2 asunnon loukussa. Vuokra ja puolet tän asunnon kuluista ja remppa kulut. Ei mulla ole varaa. En ole töissä masennuksen takia
Ap
Eli sulla ei ole muuta vaihtoehto kuin elää asian kanssa. Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole kokemusta?
On, ex pitkitti prosessia kolme vuotta ennen kuin löysi uuden naisen joka osti mun osuuden.
Voi harmi kun onnistui vetämään sua höplästä. Voit kyllä muuttaa vuokrallekin loppuajaksi, niin minä tein.