Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toscapiirakan leiponeita linjoilla? Onko onnistunut? Itse tein poikani 10v synttäreille ja piirakka katosi lasten suihin eli siitä tykättiin

Vierailija
20.02.2025 |

kovin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mokkapalat aina voittaa !

Vierailija
2/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole epäonnistutta koskaan syönyt ja olen noita kuitenkin jostain 80-luvulta asti syönyt eri tekijöiltä. Kuinka tumpelo pitää olla, että sen saisi epäonnistumaan? Unohtaa uuniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, vai keulitaan täällä jo toscapiirakallakin :D Ei siinä, kiva että onnistui. Eipä tuo vaikea ole tehdä kun on netti täynnä reseptejä.

Vierailija
4/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran vuosia sitten tyttöystävä, joka tykkäsi kokkailla. Kerran hän lupasi tehdä minulle toscapiirasta, kun menin viikonloppuna käymään. Olin ottanut muutaman rohkaisuryypyn ja kysyin ottaako hän minun haluaisiko hän syödä sen päällä ruiskahdukseni? Ihmeekseni hän suostui ja imi vielä  viimetipat lerpahtaneesta kalustani. Toivuttuani pääsin vielä vähän kutittelemaan häntä kännikullillani ja hän sai melko helposti orgasmin. 

Vierailija
5/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuahan se on ja puolukkaversio myös. Pitää tehdä taas joskus kun sattuu huvittaan leipominen.

Vierailija
6/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran vuosia sitten tyttöystävä, joka tykkäsi kokkailla. Kerran hän lupasi tehdä minulle toscapiirasta, kun menin viikonloppuna käymään. Olin ottanut muutaman rohkaisuryypyn ja kysyin ottaako hän minun haluaisiko hän syödä sen päällä ruiskahdukseni? Ihmeekseni hän suostui ja imi vielä  viimetipat lerpahtaneesta kalustani. Toivuttuani pääsin vielä vähän kutittelemaan häntä kännikullillani ja hän sai melko helposti orgasmin. 

Ja sitten inkkeli heräsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan