Mikä helvetti mua vaivaa??
Jokainen ryyppy oluesta tulee samantien pihalle oksennuksena ja närästää niin paljon että en tiedä onko mulla närästys vai sydänkohtaus.
Mitään ei pysty syömään tai juomaan.
Ankkuriryyppy ei pysy sisällä.
Sen verran sanon että olen juonut nyt 10 päivän pirkkakaljaputken.
Kommentit (13)
Avataan nyt enemmänkin koska tänne saa avautua.
13/14 vuotta on mennyt keskikaljarännejä. Mitä taukoihin tulee niin 1-4 viikon pausseja sinä aikana, Viimeksi olin kuukauden ja se oli ennätykseni. Ikää 32 vuotta tällä hetkellä.
Älkää lähtekö hyvät ihmiset tähän hommaan.
Ei enää naurata.
Hyi hitto mikä olo mahtaa olla 🤢
Pitäskö sun lähtee sairaalaan?
Se aine on ärsyttänyt ja kuluttanut sun elimistöä niin että yrittää hyljeksiä sitä.
Jätä kaljat ja limut, auttaa alkuun
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä olo mahtaa olla 🤢
Pitäskö sun lähtee sairaalaan?
Se aine on ärsyttänyt ja kuluttanut sun elimistöä niin että yrittää hyljeksiä sitä.
Rupeaa kyllä tuntumaan että loppu on lähellä.
Alkoholi on huomattavan haitallinen päihde. Muuta ei kuitenkaan saa laillisesti.
Mulla pidemmän päälle kalja alkaa tulla ylös. Kannattaa siirtyä viinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pidemmän päälle kalja alkaa tulla ylös. Kannattaa siirtyä viinaan.
No nyt oli ammattilaisen vinkki.
Perkele kun ei ole alkoa täällä takametsässä
Yyyyh..
Mulla oli kesällä viiden päivän ränni josta meni pari viikkoa toipuessa. Rauhoittavat mulla on onneksi reseptillä, niitä meni rännin jälkeen yli reseptin.
Onko sulla vatsansuojalääkettä ja rauhoittavaa tai unilääkettä?
Etkai harrasta tuota usein?
Vierailija kirjoitti:
Yyyyh..
Mulla oli kesällä viiden päivän ränni josta meni pari viikkoa toipuessa. Rauhoittavat mulla on onneksi reseptillä, niitä meni rännin jälkeen yli reseptin.
13-15 vuotta on mennyt tälläistä menoa. En enää muista tarkkaan milloin tämä lähti hanskasta mutta jossain parikymppisenä se oli ja oli itseasiassa ensimmäisiä kertojanikin, jäin riippuvaiseksi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyyyh..
13-15 vuotta on mennyt tälläistä menoa. En enää muista tarkkaan milloin tämä lähti hanskasta mutta jossain parikymppisenä se oli ja oli itseasiassa ensimmäisiä kertojanikin, jäin riippuvaiseksi heti.
Teininä vielä yleisurheilin. Alkoholi tuli kuvioihin 18-20v paikkeilla ja siitä on mennyt nyt sitten se 12-14 vuotta. Täytän 33 tänä vuonna.
Maha on ärtynyt. Ota vatsansuojalääkettä ja lopeta ryyppääminen niin rauhoittuu