Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Crow nyt netflixissä. Oletko katsonut tämän kulttiklassikon jossa näyttelijä kuoli oikeasti kesken kuvausten?

Vierailija
20.02.2025 |

Hyvä mutta järkyttävän synkkä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Mutta ollaanhan rehellisiä, jos Brandon "Brucen Poika" Lee ei olisi kuollut kuvauksissa, olisi elokuva unohdettu. 

Vierailija
2/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on katsottu jo ysärillä nuorena ja senkin jälkeen useasti. Katsoin äskettäin myös netflixistä ja aika kultaa muistot, ei se kovin erikoinen elokuva ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin katsoa,kiitos! Varmaan 30 vuotta siitä kun tämän teinin näin,mulla oli  leffan julistekin.

Oliko niin että Brandon Lee ammuttiin oikealla luodilla kun joku oli mokannut?

Vierailija
4/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin katsoa,kiitos! Varmaan 30 vuotta siitä kun tämän teinin näin,mulla oli  leffan julistekin.

Kyllä ammuttiin oikealla luodilla. Linkin takana kertomus kuolemaan johtaneista tapahtumista  https://www.is.fi/viihde/art-2000005623976.html

Vierailija
5/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan. Kyseessä oli muokattu luoti, jota käytettiin aseen lähikuvissa, joka oli jäänyt aseeseen ja kun ammuntakohtauksessa käytettiin paukkupanoksia tämän paine oli ampunut sisällä olleen luodin lähietäisyydellä leehen. Joku tosin oli mokannut, koska nuo valeluodit olisi pitänyt poistaa kohtausten välissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan