Finnair soittimen tuominen lennolla
Finnair kertoi epäselvästi sivuillaan miten saa soittimen tuotua lennolla.
Heidän chat palvelu on surkea, sieltä ei taida löytyä älykästä ihmistä joka oikeasti tietäisi mistään mitään.
Sovelluksessa oli mahdollisuus ostaa paikkoja tavaroille, mutta soittimen tapauksessa ohjeistus oli hyvin epäselvä. Tästä seurasi että kentällä soittimesta jouduin maksamaam 170e. Sovelluksessa se oli 100e paikkeilla, mutta epäselvä onko soittimelle.
Suosittelen harkitsemaan muita lentoyhtiöitä. Nyhdetään asiakkailta osakkeenomistajille.
Mm. KLM ollut psrempi aiemmin
Kommentit (5)
Epäselvä on sun aloituksesikin. Yrititkö siis ostaa omaa penkkiä nokkahuilullesi vai mitä ihmettä yrität sanoa?
Olen itse kuljettanut erikoismatkatavaroita ja kaikki on sujunut hyvin. Ennakkomaksamalla siis paljon edullisemmin.
Ei ole pahaa sanaa sanottavana palvelusta, ainakin itse löysin sivulta tietoa, se oli selkeää ja soittamalla sain kaikki sovittua yhdellä soitolla.
Joten jos pystyt soittamaan, niin saat helpoiten nopeasti apua.

Hinnat olleet kilpailukykyiset verrattuina muihin lentoyhtiöihin, en ole mitenkään Finnair fani, mutta hinta-laatu on kuitenkin ollut se ratkaiseva tekijä.
No eihän tuo kallis ole jos flyygelin saa tuohon hintaan vietyä koneella.
Eipä yllätä. Finnair on kaikin puolin aivan paska firma ja yrittää kusettaa asiakkaitaan minkä ehtii.